dinsdag 19 januari 2010

Weer tijd voor een kaartje

Ik ben weer even in mijn oude collectie Magnolia's "gedoken" en vond deze van de valentijns collectie. Het wordt binnenkort weer Valentijn, voordat je het weet is het alweer tijd voor Amor!!hihih
Ik vind deze Tilda ook weer te schattig en past mooi bij dit papier. Ik ben ook weer lekker met de stickels aan de slag geweest wat echt een heel leuk effect geeft aan je magnolia en bloemetjes.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest!

Liefs,

16 opmerkingen:

  1. ohhh jaa wat een lieffie weer, dit stempeltje is ook zo schattig he, mooie kaart hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig ! Mooe warme kleuren
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjee leuk kaartje geworden hoor.Super
    Moet je voor de gein is bij mij kijken,erg toevallig.Hoe bedoel je zelfde smaak.haha

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje Angela,
    lief zijn de magnoliaatjes he
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart hoor Angela.leuk he dat thema valentijn

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi angela
    wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt zeg
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo meis


    wat een schitterend kaartje wat zijn ze toch lief die magnoliaas hij is helemaal supessss

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou ik vind hem schitterend
    echt helemaal toppie hoor
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer helemaal geweldig. De tekst in het goud vind ik heel erg mooi.
    Groetjes,
    Bianca
    Enne mag ik vragen wat voor glitter jij op de roosjes doet, die vind ik namelijk super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief en mooi kaartje! Ik ben blijf de magnoliaatjes super vinden, oud of nieuw!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat randje met die hartjes is leuk !
    Is dat lint of een borderpons ??????
    Mooie kleuren weer zo bij elkaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwie!! Wat een schitterende kaart!!!! Prachtig van kleur en indeling! De oude magnoliaaltjes doen het nog super! Ik heb deze stempel pas geleden nog gekocht, omdat ik die leuk blijf vinden...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind het een heel leuk kaartje!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kaart Angela, mooi papier toppie.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Angela, Vind je kaartje weer helemaal super! In inderdaad het afdrukje is zo lief!!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We hebben ff moeten wachten maar dan krijgen we wel weer een superkaart te zien.Leuk!

    Groetjes uit Spijkenisse,
    Harriët
    (nou vergeet je het niet meer hè...haha)

    BeantwoordenVerwijderen