vrijdag 1 januari 2010

Happy New Year!!!!!


Ik ben weer lekker aan de slag gegaan met een kaartje, de feestdagen zijn voorbij en we gaan weer tot de orde van de dag, dussss kaartjes maken!
Heerlijk!

Het papier is van Basic Grey en is echt prachtig met een hoog bling gehalte!De magnolia is van de laatste magnolia kit en dit dametje vind ik zo leuk! Ja, welke eigenlijk niet?!hihih
De bloemetjes en blaadjes zijn van Joy cutting en embossing.
Het is ontzettend leuk om de bloemetjes tot een leuk boeketje te schikken!


Over 8 dagen vier ik mijn 37ste verjaardag!Om precies te zijn
9 januari. Oeps, we gaan naar de veertiggggg!pffff hihih en dan is het toch wel weer leuk om een blog candy weg te geven, het moet gevierd worden niet waar!hihihih
Daarom lijkt het me leuk ( ik hoop dat jullie het ook leuk vinden) om mooie kaartjes van jullie te ontvangen en de mooiste die wint!

de spelregels;

Meld je aan als volger, als je dat nog niet bent.
Zet een linkje op je blog als je die hebt en uiteraard kan je ook meedoen als je geen blog hebt natuurlijk.
Voor mijn adres stuur een mailtje naar e.van.dorp@versatel.nl

Ik kijk uit naar al jullie mooie kaartjes!

Iedereen fijn weekend allemaal.

Liefs,

8 opmerkingen:

  1. Hoi Annie,

    ja hoor ik ga een mooi kaartje voor je maken. eens even kijken moet het een kaartje zijn of mag het ook wat anders zijn

    Liefs Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke candy, maar helaas weet ik niet of ik tijd kan maken om een kaartje te maken, gezien mijn man vandaag is thuisgekomen (is op oudjaarsdag geopereerd) en hij kan helemaal niets. Dus moet echt continu in de gaten gehouden worden en hulp hebben... dus we wachten het even af...

    Zou het leuk vinden als je met mijn Birthday blogcandy mee doet!!

    Liefs, en HAPPY NEWYEAR!
    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Angela en nartuurlijk doe ik mee met je candy ik zet de link op mijn blog hoor en ga je mailen knufffff Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Nou ik doe ook mee hoor,ik zal er iets heel speciaals van gaan maken.
    Je kaart is trouwens ook weer helemaal leuk geworden.Toppie.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feest komende tijd! Ik heb je candy al op mijn blog staan en als het goed is heb je mijn mailtje ook al ontvangen.
    En dan nog de allerbeste wensen voor een fantastisch 2010!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi angela
    wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt zeg echt heel erg leuk
    je candy is ook erg gaaf ik wacht alleen nog even met opgeven want ik weet niet of ik tijd heb om voor 9 januarie een kaart te maken
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk Angela, ik doe mee hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angela, natuurlijk doe ik ook mee voor de candy. Volger was ik al, maar helaas een blog (nog) niet, ga eens kijken wat ik voor kaart ga maken. groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen