donderdag 21 januari 2010

Be my Valentijn

Van de week gezellig met Esther gefreubeld en dit is het resultaat van een gezellig avondje een mier en mier zoet kaartje!! Het mannetje vind ik zo leuk dat ik er weer een kaartje mee heb gemaakt. Ook de vlindertjes vind ik zo leuk dus als ze er bij passen zet ik ze erbij!!hihi
***
Ik wil jullie ontzettend bedanken voor al de leuke reacties en kijk ik weer uit wat jullie van deze vinden en graag een eerlijke mening hoor, kan ik best hebben.
***
Liefs,

17 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuke kaart met mooie kluerencombi, alleen Edwin zweeft voor mijn gevoel zomaar een beetje in de lucht. Of was dat de bedoeling?, zweeft hij op de vleugels van de liefde hihi?
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela

    Ja hij is erg zoet maar wel zo leuk mooie kleuren combi hoor
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel lief Angela, mooie kleurtjes.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi angela
    wat een schitterend kaartje
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem heel lief, Angela! Lekker zoet mag best voor zo'n leuk valentijnkaartje hoor! Ik hou er wel van...
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is echt lief,heerlijk he met elkaar freubelen

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gemaakt hoor , ook dit keer weer mooie kleuren !
    En dat randje met de hartjes van MS vindt ik echt super leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Harstikke leuk kaartje Angela. Inderdaad een lief ventje ( heb hem ook ;-)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een GAAAAAAAAAAAAAAAAAAF kaartje heb je gemaakt
    hele mooi kleuren


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. woww wat een plaatje angela!! super kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook weer een hele mooie!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel schattig en super mooi! Prachtige kleuren en een heel leuk stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk zoet hoor, hoort toch bij Valentijn
    ;-) Hij is weer mooi ! gr. Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Errrrrrrg leuk geworden je kaartje.haha
    Bijna net zo leuk als de mijne.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Angela

    Dit is idd een super vrolijke en schattige kaart.
    Wordt helemaal happy als ik die kleurtjes zie!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Angela,

    Jij gaat ook maar door met leuke kaarten maken. Wat is dit weer een schatje. Leuke, frisse kleuren.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen