woensdag 20 januari 2010

Net weer ff anders.....


Zelfde sketch als het vorige kaartje, maar net weer ff anders, ook weer mijn favo lint erbij. De bloemen zijn van Crealies en die zijn echt super leuk! Schulprandje en vlindertjes heb ik gemaakt met een MS pons.

Papier komt uit de opruimingsbak bij DoeaDing, echt super mooi papier, dat ik dat niet eerder heb gezien!hihi

Het jongetje heb ik gemaskeerd met het stoeltje van Magnolia. Het is zo leuk om te maskeren maar doe het veel te weinig!
Ik heb ook een Award gekregen van Esther!! Bedankt Es!

Ik kijk weer uit naar jullie reacties en wil jullie ontzettend bedanken voor al de leuke reacties die ik heb gehad op mijn vorige kaartje!!

Liefs,

16 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, de vorige ook maar ik vind deze toch net iets mooier!! De kluerecombi is super!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bedoel natuurlijk: kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie leukkkk.
    Ik heb een kadootje voor je op mijn blog.haha

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt weer een Angela-topper !
    Mooie kleuren , echt helemaal leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie Angela helemaal leuk

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi angela
    wat een schitterend kaartje
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze mag er zeker ook weer wezen hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh Angela,wat een schitterend kaartje,lief zo die stempel.
    En wat een mooi papier,super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel lief kaartje Angela, en het papier is zeker heel mooi.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Angela, super lief!
    Het papier is heel mooi.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schitterend!! Prachtige kleuren en heel mooi gebruik gemaakt van je ponsen en stansen!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de kleuren combi prachtig.
    Mooie kaart.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen