donderdag 28 januari 2010


Ik heb weer een award ontvangen van Irma! Ontzettend bedankt wat een eer zeg!!!

1 kopieer deze award naar je blog
2 maak een link naar de persoon van wie je de award gekregen hebt
3 vertel 7 interessante dingen over je zelf
4 kies 7 andere bloggers om de award door te sturen
5 maak een link naar hun blogs
6 laat een berichtje achter op hun blog om ze te vertellen over de award die ze gekregen hebben van jou.

1. Ik maak ontzettend graag kaartjes
2 Ik ondertussen blog verslaafd ben geworden
3 Ik het heerlijk vind met blog en club vriendinnetjes te freubelen
4.Ik gek ben op mijn op man en beesten kinderen
5. Ik het heerlijk vind om demo's en workshops te doen
6. dat ik trots ben om in het design team te zitten van Simpel-Scrappen
7. Ik het bijzonder waardeer dat jullie elke keer de moeite nemen om
langs te komen en een lief berichtje achter te laten! Thanks meiden!!!

Nu moet ik deze award aan 7 mensen doorgeven, ik vind het ontzetend moeilijk om een keuze te maken, daarom mag degene die hem nog niet heeft, deze award aan zichzelf geven. Veel plezier ermee!

Zo nu eerst weer even een kaartje plaatsen, dus het kaartje zet ik er zo op!

dus ik zou zeggen tot zooooo!!!
Liefs,

2 opmerkingen: