zondag 10 januari 2010

En de winnares isss.........


Jetty!

Op Jetty haar kaartje zijn de meeste stemmen gevallen! Ik ben blij dat ik hulp heb gehad, want ik vond het echt onwijs moeilijk! Ik gun het jullie allemaal.
Maarrrr wat heb je nu gewonnen!!hihi
Je mag bij de Simpel-Scrappen een Martha Stewart pons uitzoeken t.w.v. 14,99! Ik hoop dat je hier blij mee bent.
Ik wil iedereen bedanken die hebben mee gedaan en voor al die mooie kaartjes en felicitaties!!
Ontzettend bedankt meiden!!
Liefs,

16 opmerkingen:

  1. Wauw!!! dat is echt voor het eerst dat ik wat win, super!!
    en ja ik ben erg blij met deze mooie prijs, dank je wel
    liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte , Jetty met je mooie prijs !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd meid! super! je kaart is ook prachig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Jetty, met je geweldige prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Jetty, je kaart is prachtig, maar de prijs ook haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jetty gefeliciteerd, een super mooi kaartje!
    En Angela ik vond het leuk om je een kaartje te sturen voor je verjaardag. Bedankt voor het mee doen aan die leuke candy!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Jetty,
    welverdiend hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwwww het is idd een helemooie kaart !!. jetty ik wens je veel plezier met je prijs.
    Angela bedankt voor het meedoen met deze leuke candy.
    XXX Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie prijs! Gefeliciteerd Jetty!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow Jetty, van harte gefeliciteerd met je prijs, geweldig
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. van harte hoor jetty!! het is werkelijk een plaatje van een kaart! schitterend!! en wat een ozo leuk prijsje geef je weg angela!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd Jetty,met je mooie prijs
    en Angela bedankt voor deze leuke candy

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte met je mooie kaart en wat een mooie prijs
    Groetjes nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke kaart!
    van harte met je prijs:)

    Angela even via deze weg,maar zeker niet minder gemeend!Van Harte nog met jou verjaardag!!!!
    Hoop en zo te zien heb je een hele leuke dag gehad.
    ik zou meedoen,maar heb een ongelukje gehad en heb nu zeer waarschijnlijn een whipeless
    reed zo een sukkel achterop me auto balen natuurlijk.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi lieve Angela,
    ik ben vanmiddag in de winkel van Simpel Scrappen geweest en ik heb de hartjes rand-pons meegenomen, helemaal te gek, ik ben er erg blij mee!

    Nogmaals heel hartelijk bedankt en tot gauw maar weer, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen