woensdag 6 januari 2010

Sarahhhhh, 50 jaar!!!


Mijn vriendin Annemiek heeft deze week, om precies te zijn 2 januari SARAH gezien!!!! Is dat geen mooie leeftijd, dat verdient een mooi kaartje.
Het papier is van BAsic Grey Bitter Sweet, de bloemetjes zijn van Joy en ja uiteraard de magnolia's van de laatste kit gebruikt.

Wat vinden jullie? Is ie niet leuk??hihihi

Gister kreeg ik al mijn eerste kaartje binnen voor de Candy Blog! Echt een plaatje!!hih Ik vind het zo leuk en kijk uit naar al de andere kaartjes!
Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest!
Liefs,
Angela

23 opmerkingen:

  1. hoi angela
    wat een schitterend kaartje
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Angela,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt
    en mijn kaartje voor de candy krijg je denk ik vandaag binnen, ik heb hem gisteren op de post gedaan
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een geweldig mooie kreatie Angela!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 50 Jaar, da's inderdaad een mijlpaal! Je kaartje is superleuk geworden!!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! en de magnoliaatjes zijn super!!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is super leuk geworden

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhh die is echt mooi, daar zal je vriendin heel blij mee, zijn, en spannnend he de kaartjes die je nog gaat krijgen voor je verjaardag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeldschoon kaartje is dit zeg!!
    Ontzettend mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Angela wat een schitterende kaart wat zeg ik BEELDSCHOON!!
    Echt te gek zeg.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooi kaartje ,en wat een mooi model.
    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhhhhhh wat een mooie kaart angela , echt helemaal geweldigggggg. Mijn kaartje krijg je ook binnenkort hoor !!!!.

    Dikke knuf Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow hij is echt prachtig ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,

    Leuk geworden hoor je kaartje,super.
    Ben erg benieuwd hoeveel kaartjes je voor je verjaardag gaat krijgen.

    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. SCHITTEREND is hij
    ik vind hem helemaal toppie hoor

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En wat denken jullie : hij is in het echt nog veeeeeeeel mooier dan op de foto !
    Ik ben namelijk de gelukkige Sarah die hem mocht ontvangen !
    Angela , hij is echt super en heeft al een ereplaatsje gekregen ....
    Ben je nog goed thuis gekomen , het ging weer zo sneeuwen vanmiddag ...???

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig. Het model is heel erg mooi en de kleuren vind ik ook geweldig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super angela hij is weer gaaf meissie en heb er zin in hoor de 26e gezellieg kom je eens bij mij hahha
    groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Angela

    Stuur je ook hobbymutsen die 52 zijn geworden zo mooie kaart anders doe ik net of ik weer 50 ben geworden hoor(hihihi)
    Maar alle gekheid op een stokje wat een leuke kaart en die Magnolia's geweldig,jammer dat ik nog steeds niet weet hoe ik ze moet bestellen.
    Snik snik.Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ogg Angela,wat een prachtig kaartje,mooi papier en stempel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super gave kaart Angela, echt prachtig!
    Mooie kleuren en hele lieve magnoliaatjes! En nu maar hopen dat je ook van die mooie kaartjes voor je verjaardag krijgt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Angela

    Wat een GOR-GE-OUS kaart!!
    Werkelijk prachtig zoals je de magnolia`s heb gekleurd bij het mooie BG Designpapier,
    heel schattig patroon ook zeg:)

    Fijne dag vrijdag
    geniet er lekker van!
    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen