woensdag 13 januari 2010

Be Mine


Dit is weer een van de voorbeelkaartjes voor de Cardkit januari van Simpel-Scrappen en wat is die weer leuk!! Heerlijk die zoete kleurtjes! Ik ben lekker in de weer geweest met stickels ( dank je Esther!!hihihi)
Het is alleen jammer dat het niet goed te zien is op de foto.

De stempels zijn van Magnolia love collectie en heb ik bij Stempel & Zo vandaan. Super snelle service, dus kon ze gelijk voor deze kaart gebruiken!

Ik ben benieuwd hoe jullie em vinden zonder "cute"

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest!

Liefs,

24 opmerkingen:

  1. hoi angela
    wat een schitterend leuk kaartje;)
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer heel wat anders ,maar heel leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Angela,
    wat een prachtige kaart, hou ik wel van
    groetjesa andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Angela.
    Wat een heerlijk zoet kaartje Prachtig

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Angela

    wat een prachtige kaart heel mooi ook zonder cute

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja sorry ik mis toch de "cute" die ik altijd van je gewent ben.haha
    Maar hij is evengoed leuk hoor.
    En ik zie de stickles wel hoor,daar heb ik nl oog voor haha

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook 'zonder cute' is het een prachtige kaart!
    Er valt lekker veel te zien! Erg mooi gedaan Angela!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind hem ook geweldig! zijn ook echt mijn kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very cute without cute ;-)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi angela
    je kaartjes zijn weer leuk om naar te kijken super hoor
    gr annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Angela, Super mooi kaartje weer geworden, erg mooi dat papier ook! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt super mooi hoor Angela. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem geweldig! Leuke tekst stempel en prachtige bloemen. Ook ik vind het papier uit de cardkit super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje Angela, wat een mooi papier, de kleuren zijn zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Annie,

    Je weet dat ik je kaartjes mis zonder cute!! Ik kijk alweer uit naar de volgende hihihihih
    tot gauw.
    Liefs Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angela,
    ik ben ook helemaal gek van dat papier, zo mooi!
    en ook een heel mooi kaartje, maar ik mis de bling bling...hiihhihi ff......hihihihi....
    liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ik vind het een super kaartje hoor, ook zonder cute!! wauuw wat mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie kaart,echt lekker roze
    top hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Angela,

    Wat een sweetie
    lieve frisse kleuren,leuke stempels
    nee ik vraag ze niet te leen,haha;)
    Ik had hem al gezien bij simpelscrappen op het blog,geweldig is hij,heb je weer heel leuk gemaakt!!

    Liefs Son

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Angela,

    Wat een schatje weer. Super kleurtjes, lekker lief en vrolijk. Gewoon zoals je bent!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heee angela er staat een award voor je klaar op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Angela

    ik heb een Award voor je,kij maar even op mijn blogg

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen