zaterdag 9 januari 2010

De verjaardagskaartjes


Jetty

Esther

Esther

Martine
Martine
Cora

Jet en Jannie

Diana

Andrea

Gusta

Dit is een gedeelte van de kaartjes (16 stuks in totaal ontvangen), want ik was lekker aan het fotograveren en kreeg ik onverwachts visite! Erg gezellig!
Ik ben zo verrast vandaag met kaartjes en telefoontjes, ben twee keer per telefoon toegezongen door een aantal hobbymaatjes met echt gouden keeltjes!! Thanks meiden!! Wat is het toch leuk!! Ook de felicitaties via het blog, ik voel me echt jarig!!ihihihhih

De volgende kaartjes volgen nog, want nadat de visite weg was had ik geen goed licht meer, dus die komen morgen!

Ik moet zeggen ben blij dat ik hulp krijg want wat zijn ze allemaal leuk!!

Gezellig dat jullie zijn langs geweest en morgen komt de rest hoor!!hihi


Liefs,

12 opmerkingen:

  1. Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben jij ......hihihihihihi. Hoe voelt dat nou 37 ??? . Jammer dat je niet thuis was maar je kaart zal je wel gevonden hebben . Dus alsnog van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag morgen. En succes met het uitkiezen van de mooiste , want dat wordt een hel klus !!!
    Dikke kus irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst van harte gefeliciteerd! En wat super dat je 15 kaartjes hebt ontvangen. Deze hierboven zijn prachtig! Ik ben benieuwd naar de rest.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja.. ik zie het al... je gaat het moeilijk krijgen! hele fijne avond nog!
    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwwww!!!!!!

    wat ben jij verwend!!!!!

    enne..............................


    ..........................................

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Angela!!! Leuk hoor zoveel zelfgemaakte karten, ben benieuwd welke gaat winnen...
    Een hele fijne avond verder!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o ja Angela
    de kaart moet wel in de breedte hoor!!

    hihihihi.......

    ik moet mijn hoofd draaien......

    dikke knufff..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geluk met jou verjaarsdag Angela! Ek wens ek was nog 37 jaar oud. Ek het verlede jaar, 2009, 50 geword!! Nog baie lank voordat jy daarby uitkom. Geniet dit! Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciflapstaart!!!!!
    Ik hoop dat je een hele fijne verjaardag hebt gevierd.

    Verjaardagsknuffels uit Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou meid je houd ons wel in spanning wat leukkkk dat je zoveel kaartjes hebt gekregen, ben benieuwd naar de volgende sessie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou je heb een paar hele mooie kaarten gekregen
    jullie krijgen het nog erg moeilijk hoor

    succes er mee Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar zie nu al dat de keuze moeilijk zal worden!! Gelukkig heb je hulp ingeschakeld, Geniet lekker van je dag ! groeten Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Angela!

    Wat een leuke kaartjes heb je allemaal gehad! Snap wel dat het moeilijk is om de leukste uit te zoeken!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen