zaterdag 2 januari 2010

BLOG CANDYYYY!!!!


Over 8 dagen vier ik mijn 37ste verjaardag!Om precies te zijn
9 januari. Oeps, we gaan naar de veertiggggg!pffff hihih en dan is het toch wel weer leuk om een blog candy weg te geven, het moet gevierd worden niet waar!hihihih
Daarom lijkt het me leuk ( ik hoop dat jullie het ook leuk vinden) om mooie kaartjes van jullie te ontvangen en de mooiste die wint!

de spelregels;

Meld je aan als volger, als je dat nog niet bent.
Zet een linkje op je blog als je die hebt en uiteraard kan je ook meedoen als je geen blog hebt natuurlijk.
Voor mijn adres stuur een mailtje naar e.van.dorp@versatel.nl

Ik kijk uit naar al jullie mooie kaartjes!Iedereen fijn weekend allemaal.

Liefs,


9 opmerkingen:

  1. helemaal geweldig leuk idee! uhm... moet ik natuurlijk wel nog ffies je adres :) ik ga meedoen! gezellig!

    groetjes martine ( mijn email staat rechts op mijn blog. ik zet hem hier liever niet neer.
    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi angela, ik heb je net een mailtje gestuurd
    ik doe mee hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Angela

    Ik wil je een heel gelukkig nieuwjaar wensen en alvast feliciteren met je verjaardag.
    Omdat ik je volger al was ben ik even komen snuffelen en zag ik deze candy.
    Ik doe met je mee, en heb je candy in de sidebar van mijn blog geplaatst.

    Dank je wel voor deze kans om te winnen.

    Come to visit my blog here

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Angela , natuurlijk krijg je een KAART voor je verjaardag !!!!.Kom snel een bakkie bij je doen hoor !!
    Ga ook je candy even op mijn blogje vermelden.

    Oja en natuurlijk een geweldig , creatief maar boven al een gezond 2010 voor jouw en ED en de beesten bende hahahaha

    XXX Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Angela,
    wat heb je toch gedaan met je blogAward die
    ik je een tijd terug toegestuurd heb?
    Je verdient hem echt!!super mooie en aparte
    kaarten e.d maak je:)
    Gauw jarig en een viertje ervoor dat verdient zeker een kaart.
    Dus ik doe mee,goed dat het spul weer aan de slag gaat;)
    kan ik het ook.
    Je Candy plaats ik morgen,gaat een beetje moeilijk met een
    mobiel haha.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Anegela ik had al een berixht neer gezet maar zie het niet meer mag ik je adres tuurlijk krijg je een kaart voor je verjaardag

    xxxxxxxxxNellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Excuus Angela,
    verkeerd gelezen 37 nogmaar
    wat een broekie op z'n Zaans

    liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angela, je kaartje is af hoor, ga hem zo op de bus doen...;)) Veel plezier alvast op je verjaardag!
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen