zondag 24 januari 2010

Gezellig freubeldaggie met de meiden!


Zo eens in de zo veel tijd plannen we ( Ria, Hil en ik) een daggie om gezellig met elkaar te freubelen, gister was er weer zo een en wat was het weer gezellig meiden. Hil had een leuk kaartje voorbereid, dus die gingen we als eerste maken. Hil weet dat ik erg van de rustige sketchen hou dus zij had de kaart er helemaal op aangepast en ik was natuurlijk in mijn nopjes!!hhihi

We begonnen fris met de potloden, maar al snel pakte ik weer mijn Copics want dat is echt mijn ding! Maaarrrr Hil is nu ook om hoor!hihih

Simpel-Scrappen heeft nog steeds die geweldige aanbieding 10 copics voor 25,95! Als dat geen kooppie is!!hiih

Copics die ik heb gebruikt;

Haar E35, 37 en de 47
Gezicht E50,51 ,53 en wangetjes E02
Jurkje R20 en E35
Schoentjes E37,35
Blousje C1,C00( sketch)

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest!
Fijne Zondag!

Liefs,


27 opmerkingen:

  1. Hai Angela, wat een super mooi kaartje weer! helemaal leuk! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Angela, er ging wat fout, daarnet.
    Wat een lief kaartje, de kleuren vind ik ook erg mooi.
    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouwwwwwwwww wat een GAAF kaartje heb je gemaakt
    echt toppie hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje ;0)
    Gave kleuren en heel mooi ingekleurd.

    Janneke Xo

    PS zijn die blaadjes van een pons? Ik vind ze heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wát een sweetie zeg! Heeeeeel mooi!!!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje Angela! Net als die hieronder, allemaal toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief en mooi kaartje
    gezellig he, met elkaar freubelen

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat mooi gedaan Angela. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart. Dat papier vind ik geweldig, heb er net ook een kaart mee gemaakt.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi angela
    wat een schitterend kaartje:D
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé Annie,

    super kaartje hoor!!! hihihihih
    mooie sketch heb ik gebruikt hè???? hihihhih
    ik zet hem zo erop, ben nog even bezig met inscannen. Bel je straks nog even
    En het was super gezellig gisteren, lekker gekookt had je :o)
    liefs Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gezellig hoor zo een freubeldaggie met de meiden, je kaartje is ook een toppertje geworden hoor, weet je wat ik leuk vind ?? die bloemenharten is daar ook een pons van ??

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat was dus een topdag , met als gevolg een topkaart !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Angela

    wat een schstje ik heb net bij Hillie ook gekeken heerlijk he zo"n dagje

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh lekker zo'n daggie freubelen met vriendinnen. Dinsdag komt Jeannette weer een daggie hierheen , zodat we ook weer lekker samen kunnen scrappen en beppen. Super!
    En je kaartje is echt harstikke leuk. Schattig Tildaatje hoor.
    liefs< Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angela!

    Prachtig kaartje heb je weer gemaakt!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik dacht dat ik al bij je gereageerd had.(schaam)
    Soms ben ik zo in de weer dat ik de beste paarden van stal vergeet.Kun je me vergeven.
    Tja wat zal ik zeggen,in een woord geweldig weer.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhhh wauwwww i'm in loveeeeee . wat een gave kaart angela.
    XXX Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wat een schitterend kaartje Angela,lief die stempel.
    En wat heb je mooi papier gebruikt,leuk die bloemen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke kaartje! En die kleuren, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi kaartje weer zeg !nu weet ik waar ik je van ken...haha je was pas bij Marlous in de winkel ik dacht achteraf wat een bekent gezicht maarruh t kwartje is nu gevallen hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi!

    wat een gave kaart!! ik ben ook bang dat als ik begin aan copcis dat ik ook verkocht heb!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Er staat wat voor je op mijn blog hihihihi
    XXX Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat is die gaaf angela echt een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Angela,

    Snap dat je in je *nopjes* was, tis ook een heerlijk kaartje geworden zeg...ja copics is ook een heerlijke manier van inkleuren he...Maar gelukkig genoot je gisten bij mijn workshop distress doosje maken...vond het heel gezellig en geniet nog lekker na.

    Warme groetjes,

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen