vrijdag 8 januari 2010

Blog Candy!


Morgen is mijn verjaardag en zet ik als de post is geweest al de kaartjes die ik gekregen heb op mijn blog. Ik vier niet echt mijn verjaardag, maar zondag komen mijn ouders en tante en oom eten, dus dan laat ik iedereen een kaartje kiezen welke ze mooi vinden en wie dan de meeste stemmen heeft die heeft dan gewonnen.
Het is voor mij ontzettend moeilijk om te kiezen,want ik vind er meerdere mooi! Zondagavond zet ik de uitslag op mijn blog zodra de visite weg is.

Spannend hoor!!hihih
Bedankt voor al de leuke reactie op mijn "drama" kaart ( leuke benaming Sjakkie!hihi) Jullie hebben gelijk moet niet zeuren de kaart is gewoon hartstikke leuk!!hihi

Liefs,

15 opmerkingen:

  1. alvast van harte met je verjaardag morgen Angela en nog vele jaren hoor!!!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Angela,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele creatieve jaren erbij natuurlijk
    groetjes en een dikke kus, andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lang zal ze leven! lang zal ze leven! fijne verjaardag! alles binnengekomen! succes met kiezen. en veel plezier op je verjaardag :)

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annie,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En dat het maar een leuke dag zal worden. Als het weer wat beter is, kom ik gezellig bij je langs.
    En je vorige kaartje is toch super!!!
    dikke knuffel Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou meid vandaag is de dag,Hartelijk Gefeliciteerd.
    Jeetje moeten we zo lang wachten voor de uitslag?haha
    Ik ben zo benieuwd.
    Fijne dag.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela alvast van harte meis een hele fijne dag ik heb je gemailt voor je adres mag je nog even geven komt hij er alsnog aan knufff Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hiep hiep hoera angela is vandaag 37 jaar
    angela een hele fijne verjaardag gewenst vrg desiree en diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angela

    van harte met je verjaardag meid,en morgen ook een fijne dag toe gewenst

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Angela, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een heel fijne dag gewenst en ben heel benieuwd naar alle mooie kaartjes die je gekregen hebt, leuk hoor! En nog even over je vorige kaartje, ik vind hem super leuk hoor!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Angela, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid, een hele fijne dag en geniet er lekker van hoor,ik ben heel beneiuwd naar de kaartjes die je allemaal hebt gekregne en natuurlijk ook welke heeft gewonnen, heel fijne verjaardag hoor xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hieper de piep voor de jarige Angela !
    Heb je om 0.02 uur al gefeliciteerd via de mail , maar doe het op je blog gewoon nog een keer !!
    Nog heel veel gezellige , gezonde en creatieve jaren en ik hoop dat we nog veel zullen freubelen in je nieuwe levensjaar ....
    Maak er een gezellige dag van , ook met je visite zondag .
    Succes met een winnaar kiezen , je hebt een goede jury ...
    Dikke verjaardagsknuffel , Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lieve Angela, een dag om te vieren, want jij bent jarig! Gefeliciteerd!!!
    Van mijn kant een heel liefdevol - opbouwend - wijs - krachtig - gezond en een scrappend nieuw levensjaar!
    en dat al je dromen en verlangens maar uit mogen komen.
    liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gelukkige verjaardag. Hopelijk heb je een fijne dag.
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Angela!

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag ondanks dat je het niet echt viert.
    Ik had graag mee willen doen met je candy maar zag het berichtje te laat om nog een kaartje te maken. Ben wel benieuwd naar alle kaartjes die je gekregen hebt.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd angela en nog hele vele gelukkige jaren gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen