zondag 4 juli 2010

Wat een weertje!


Het is niet echt freubel weer, echt veel te heet. Gelukkig heb ik nog wat kaartjes liggen en dit is er een van met Magnoliaatje uiteraard!hihi Hebben jullie al op de sneak peak gekeken bij Magnolia? De summer kit komt er weer aan! Oooo wat vervelend!!hihih Ik hoop dat de kit snel op de mat ligt, want ik ben weer erg nieuwsgierig wat er allemaal weer in zit. Jullie ook?
De bloemen van dit kaartje zijn van Crealies en de swirl van Marinne design.
Alles wat ik heb gebruikt komt bij DoeaDing vandaan.
Hebben jullie al gezien dat Marlous van DoeaDing de Karen Doodles stempels heeft!
En zo leuk allemaal, gister even wezen shoppen en uiteraard zijn er weer wat stempeltjes in mijn mandje gevallen!
Fijne zondag allemaal!
Liefs,

27 opmerkingen:

  1. prachtig zomers kaartje is dit toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een snoeppie van een kaartje en zo een lief stempeltje suppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superkaartje!! Enne....het is juist wél weer om te freubelen( geen weer voor iets anders) . Hup ventilator aan en lekker aan de gang... ;-)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtkaart, die swirls zijn ook heel erg mooi. Enne, zeker weten dat ik nieuwsgierig ben naar de kit. Ben heel nieuwsgierig wanneer hij er is.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieffie je kaartje de bloemen vind ik ook erg mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje Angela, zo schattig!
    En natuurlijk ben ik ook heel nieuwsgierig naar de nieuwe magnoliaatjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaatrje angela
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Angela, wat een super mooi kaartje weer! Prachtig papier! Tja die magnoliastempels blijven gewoon zo mooi!! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heey angela,

    wauw dat is een prachtig kaartje geworden!!! mooi papier en die swirl vind ik ook super.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een plaatje van een kaartje Angela!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Angela,

    Mooie kaart heb je gemaakt, dat werkt erg mooi met dat papier zo! Ha ha, ook al wezen shoppen? Ik ook! Heerlijk! Ik was in Doorn, waar ze ook nog een hele goede airco hadden, waardoor we nog wat langer zijn blijven hangen, hi hi!!
    Fijne dag!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kaart. Prachtig papier!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart weer!! Prachtige kleuren en papier.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is weer mooi ! Ook in het echie , ha ha !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh Angela,Wat een schitterende kaart.Zo mooi die stempel,prachtig ingekleur.En wat een mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje zeg! De bloemen erbij vind ik ook erg mooi! Alles eraan is gewoon mooi!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die is leuk zeg. De magnolia op deze stempel lijkt wel een beetje op je foto bij je profiel:):)
    Super leuke kleurtjes gebruikt en ik vind hem te wouwi.

    groetjes,
    Neltine (zonder hoedje)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een liefje Angela, mooie kleuren supers.
    Ik ben gisteren ook nog bij Marlous geweest jamer dat ik je niet gezien heb.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een scheet van een kaart. Ik vind hem geweldig mooi. Die swirl is superrrrr.

    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje Angela
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Angela , Hij is weer geweldiggggg. Maar ben niet anders gewend van jouw !!!
    Dikke knuffffff Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Angela! Mooie combi vind ik de bloemen met de swirls!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Angela!

    Een super prachtige kaart hoor!
    Wow.. mooie kleuren bij elkaar zo!

    Lieve groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi wat een poepie zeg en die kleuren geweldig .
    fijn dat je gewoon kaartjes op je site blijf zetten hoop dat je er nog genoeg klaar heb liggen want met die warmte is het fijn.groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi,

    Ohw wat geweldig mooi zeg!
    Vind het echt een schatje, ben ook erg benieuwd wat er in de kit zal zitten hoor!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen