zondag 18 juli 2010

Happy Summer Sunshine!




De kit van DoeaDing is er weer en die is weer LEUKKKKKK.

Prachtig papier zit er weer in en kreeg gelijk de kriebels om met het papier en de nieuwe magnoliaatjes aan de slag te gaan. Er zitten ook weer super leuke embellies bij en een gestanst doosje ( die ik eerder heb gemaakt voor mijn tante), kortom een geweldige kit om lekker mee aan de slag te gaan!
**
Alles komt uit de kit behalve het touw en de tekst Happy Summer. Het is een quickutz alfabet en die gebruik ik erg vaak, omdat het kleine letters zijn en erg geschikt voor kaartjes.
De Magnoliaatjes zijn binnenkort bij Marlous te verkrijgen en ik vind ze weer leuk, kan weer niet kiezen hoor!hihihi
**
Fijne zondag allemaal en bedankt voor het langs komen!
Liefs,



26 opmerkingen:

  1. Wauw wat is het een lieffie Angela, heel mooi zo met het papier uit de Kitt.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Angela, wat een geweldig kaartje !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vrolijk zomers kaartje !
    Enig , die zeemeermin !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer super leuk! Kijk je wel uit, dat Tilda niet té lang onder water blijft, want dan loopt het verkeerd af hoor. Ook een zeemeermin heeft wel eens een happie lucht nodig ;-)

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zeg je creatie weer.
    Dit papier is echt heel vrolijk en zomers voor deze stempels.
    Ik kan niet wachten ook met de Magnoliaatjes aan de slag te kunnen.haha

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt. Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOh wat een leuk kaartje.
    En die stempeltjes zijn zooo leuk.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaatrje angela
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Angela, je hebt heerlijk zitten spelen hoor! Jouw enthousiasme straalt me tegemoet, als ik naar je kaartje kijk.
    Nog een fijne zondag toegewenst,
    groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is weer heel mooi, ik zat net te denken dat ik dat ook kan gebruiken voor een kerstkaartje ! Bedankt voor het ideetje.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Heel erg leuk gedaan met de zeemeermin op de tag die zo uit het water komt...
    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superrrr leuke kaart Angela. Helemaal geweldig. Fijne zondag nog.

    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw helemaal toppie hoor
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lekker vrolijk kaartje, prachtig met dat papier

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw wat een leuke kaart zeg en wat een geweldige Magnoliaatjes ben zeer benieuwd naar de rest ik ga snel even kijken.

    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk en mooi kaartje en
    die stempeltjes zijn wel erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heey angela,

    het is een geweldig kaartje geworden en wat zijn die magnolia's weer erg schattig. word inderdaad moeilijk kiezen weer!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een geweldig leuk en mooi kaartje. De nieuwe magnoliaatjes zijn weer super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowww Angela,wat is dit schitterend gemaakt,leuke stempels,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super kaartje, supel stempels, super papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh Angela, wat leuuuuk!! Hou je wel wat inspiratie over??? ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooieeeeeeeeeeeeeeee Angela en wat een leuke stempels he ik heb ze ook al bestelt hihhihihi


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave kit he An??? ik had hem gezien, en ik heb hem natuurlijk niet :o(
    maar ja ze komen vast wel langs die mooie magnoliaatjes
    hihihihi

    moet je weer beginnen met werken?? zit de vakantie er op??? Jammer he?? maar ja je hebt een super mooie vakantie gehad of niet dan???
    succes
    Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Angela,

    Wauw, deze is leuk, zeg! Wat een super papier is dit en die pelikaan er bij vind ik echt heel erg lachen! Super mooi gemaakt!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen