dinsdag 13 juli 2010

58 jaar getrouwd!


Mijn tante en oom zijn a.s. vrijdag 58 jaar getrouwd en ik vond het leuk om nog een doosje voor hun te maken. Helaas was het bruidspaartje iets te groot, vandaar dat ik dit Tildaatje heb gekozen. Er moet nog wel wat lekkers in het doosje, maar dat komt wel goed.
Het is echt een heel leuk doosje om te maken en om weg te geven.


Meiden ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe leuk ik het vind om jullie reacties te lezen!!
Onwijs bedankt voor al jullie moeite!
Dikke blog knuffel!


Liefs,


30 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt Angela!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is weer net zo mooi als de vorige !
    Moet die kunst toch eens bij je afkijken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Angela,

    Een heel mooi doosje, en wat leuk dat je oom en tante al zo lang getrouwd zijn.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig doosje, je bloemetjes zijn altijd zo mooi !
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Angela, het is leuk om te reageren op jouw creaties.
    Dit doosje is ook weer goed gelukt hoor.
    Laten we lekker doorgaan met knutselen, publiceren, reageren en zo gelukkig zijn.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend doosje angela
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kadodoosje ook een heel lief afdrukje.68 jaar dat is een heel eind zeg,dat is wel een felicitatie waard,en jij komt goed voor de dag met zo'n leuk doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh wowww Angela,Wat een schitterend doosje,zo lief deze tilda,mooi ingekleurd zeg.
    Prachtig papier en bloemen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Angela,
    Geweldig mooi kaartje, super.
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Angela, weet niet of mijn vorige berichtje goed is gegaan, dus nog maar een keer... Wat een super mooi doosje heb je gemaakt zeg! Helemaal geweldig! Wat een prachtig papier en mooie roosjes, helemaal top! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super lief doosje Angela, echt geweldig mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar zullen je oom en tante erg blij mee zijn. Het is een schitterend doosje.

    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig doosje Angela!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik denk dat je Oom en Tante het net als ik prachtig vinden

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend! Gewoon enig om weg te geven aan je oom en tante!!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi doosje wat zellen ze
    daag blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je oom en tante, wat een tijd al zolang getrouwd daar hoort inderdaad een mooi presentje bij.
    en dat is heel goed gelukt !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje wat een tijd, dat is toch wel een prestatie, vooral in deze tijd.
    Je doosje ziet er heel mooi uit.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow wat ontzettend prachtig ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WoW Angela
    Helemaal geweldig!
    Nu zie ik wat ik gemist heb hahaha.

    Liefs
    Son

    BeantwoordenVerwijderen
  21. alvast gefeliciteerd aan je oom en tante
    het doosje is een plaatje en die zullen ze met liefde willen ontvangen, wie niet
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Angela

    Wat een schatje,daar zullen ze heel blij mee zijn.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Werkelijk een schitterend doosje! Die rozen zijn zo prachtig en mooi papier.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook deze vind ik super schattig. Lieve kleurtjes, en weer PRACHTIGE zelfgemaakte bloemen. Top!!
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Angela,

    Wat een schattig doosje! Ik kijk mijn ogen uit!
    Ook de kleurstelling weer helemaal geweldig!

    Echt weer een prachtig kunstwerk.

    Keep on going like this;)!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Angela,

    Wat een mooi doosje!! Super, met deze Magnolia er op, erg mooi gemaakt en gekleurd! Wauw, wat een fantastisch jubileum, ze zullen erg blij zijn met dit mooie en zeer persoonlijke cadeautje! Super!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze ziet er ook weer helemaal leuk uit.
    Mijn ouders waren in december 50 jaar getrouwd.Dat vond ik al zo'n lange tijd.Je oom en tante zullen wel blij zijn met zo'n lief nichtje.

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is deze ook weer leuk geworden zeg.
    Ik hoop mijn reactie te kunnen plaatsen nu.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een mooi doosje geworden angela.Ik maak ook graag doosjes/tasjes

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heeee Angela, ieg bien wieder in deem lande! Was ein sjeune creaties hast doe kemagt! Ieg habe soeperfiel sin ien donnertaak!!!! Was herlieg oem elkaar dan wieder te spreggen oent hiel fiel lol tsoe haben...tsjuuuuus!!!
    Gruusjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen