woensdag 7 juli 2010

En de winnaar is...............

Ik had net Marlous aan de lijn en ik heb haar gelijk even gevraagd om een nummer te noemen voor de Summer Candy.
Het is geworden............................nr. 18 en dat is gevallen op
***
***
Gefeliciteerd Syl en heel veel plezier ermee!
****
De stempel moet nog wel even gemaakt worden, dus nog even geduld! Maar de stempel komt snel naar je toe.
De stempel is nog voor de actieprijs ( 14,24 excl. verzendkosten) te bestellen. Stuur een mailtje naar info@doeading.nl

***

Ik wil iedereen onwijs bedanken voor al de enthousiaste reacties, super meiden!!

***
Dit zal zeker niet de laatste candy zijn, mocht ik snel de 250 volgers hebben dan knoop ik er weer een candy aan vast!
Liefs,

9 opmerkingen:

  1. sylvia, gefeliciteerd meis veel plezier met je stempel
    angela, dank je wel meis voor het doen van deze candy
    je zit al bijna op de 250 volgers, ben benieuwd wat voor leuks je gaat doen, LOL
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sylvia, gefelciteerd met het winnen van deze gave candy!!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sylvia, gefeliciteerd en ik kan je vertellen dat de stempel heel mooi is, ik heb er ook één !
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Sylvia,veel plezier ermee.
    Angela,bedankt voor het beschikbaar stellen van deze candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Angela, bedankt voor het mogen meedoen met deze super leuke candy! Sylvia heel veel plezier met je mooie prijs! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd Sylvia, veel plezier ermee!!
    En de kaart hieronder die je hebt gemaakt vind ik ook zo'n schatje!

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sylvia van harte gefeliciteerd met het winnen van die leuke naamstempel!!!

    Angela hoe was je vakantie?Ben je nu nog vrij of roept de arbeidsplicht al weer?

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sylvia gefeliciteerd met de mooie stempel. Angela bedankt voor het mogen meedoen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen