vrijdag 2 juli 2010

DoeaKit


Wij zijn weer terug van een subtropisch weekje vakantie in Nederland, wat wil een mens nog meer!hihi Als ik heel eerlijk ben een lekker verfrissend buitje!hahahh Daar ben ik echt aan toe. Het was echt heerlijk, maar niet veel gedaan.

Zelfs geen kaartje gemaakt, dus dat wil wat zeggen.


Ik had voor Marlous van DoeaDing wat voorbeeldjes met de DoeaKit gemaakt, die dit keer gevuld is met ontzettend leuk zomers papier! Het tasje wat ik heb gemaakt zit ook in de kit samen met nog meer hele leuke embellies! De magnolia surfer is een "oudje", maar nog wel bij DoeaDing te verkrijgen.
Dit papier past echt bij het tropische temperatuurtje!

Wat was het voetbal weer spannend vanmiddag, normaal ben ik niet zo van het voetbal maar nu Nederland steeds dichterbij komt, ga ik het steeds leuker vinden.
Hoe vinden jullie mijn schatje met zijn geweldige petje!!hahah Sherman is er ook helemaal klaar voor! Laat de halve finale maar komen!!!!!


Meiden wat vind ik het leuk dat jullie allemaal mee doen!! Ik hoop op nog meer volgers, dus meld je aan en doe mee met de SUMMER CANDYYYYY........


Liefs,

25 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaarten, en ohhhhh die sherman, wat een scheetje zo met ze pet,gieren zegggg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties Angela, gaaf he deze Kit.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha ha , die Sherman !!!
    Het heeft wel geholpen dat hij hem droeg ...
    Wat hebben we een mazzel gehad met onze vakantie he !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke zomerse kaart, heel mooi.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. NOu zeg... ik had al vanavond al een berichtje geschreven en .....het is weg, of niet doorgkomen ..... Weggesmolten zeker ;-)
    Ik had dus geschreven dat ik je zakkie en kaartje leuk vond en dat ik wèg was van je doggie met pet( en ook zonder hihi).
    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt wel hele mooie creaties gemaakt en het papier is ook super mooi. En wat een leuke foto zo met die pet, gaaf hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooieeeeeeee creaties Angela heerlijk die kleuren en je hond wat een heerlijk beest

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annie,

    wat een super sherman, hij heeft goed aangemoedigd in ieder geval
    je kaartjes zijn weer echte Annie kaartjes super hoor
    fijn dat je zo'n gave week vakantie hebt gehad
    en het verkoelende buitje is vannacht gevallen
    nu maar hopen dat het even blijft aanhouden (het verkoelende de buien mogen ze houden hahahahah)

    liefs Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heey angela,

    dat zijn 2 prachtige creaties geworden!!! het papier ziet er ook heel mooi uit.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige zomerse creaties zijn dit, en wat een superse foto van Sherman

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze prachtig Angela,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Favorietje
    wat een mooie kaartjes weer,en je holland hond geweldig sorry dat ik nu pas weer wat van mij laat horen maar was op vakantie maar moest terug omdat ik inplaats een souvenir een hernia me naar huis heb genomen dus nu kan ik weer je site in de gaten houden en genieten van je mooie kaartjes P.S mag ik nog mee doen met je candy??Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Angela, wat een heerlijk zomerse creaties heb je weer gemaakt! helemaal leuk! En wat een droppie die hond van jou, hihi! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterende kaatrjes angela
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Angela, wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt zeg. Geweldig hoor.
    Enne.... helemaal gaaf die pet. hihihi

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angela,

    Ha ha, Sherman is super zo, zeg! Wat een ontzettend leuke foto en wat heb je ook een super leuke projecten gemaakt, zeg, wat een heerlijk papier is dat!!
    Nou, als het goed is, heb je vandaag wel je buitje gehad, maar het is wel nog steed warm.. tja, waar klagen we over, he, hi hi.
    Fijn weekend verder!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke vrolijke kaartjes, Angela. Very cute! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OH MY goodness!
    This sweet little face made me giggle!
    Thanks for visiting my blog and checking out my Zoey!
    Hugs,
    True :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. nou ik vind ze helemaal toppie
    en wat een leuke foto van je hondje
    een echte voetbalfan hahahahhaha


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaartjes zeg, die kit is echt heel leuk!
    En die foto van je Sherman is echt wel geinig!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijke zomerse kaartjes! ik denk dat je net als ik helemaal geneit vandaag met het iets minder warme weer ;-)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super hoor je tasje en je kaart.
    En die oudjes van magnolia kunnen het nog erg goed doen dat zie je maar weer.haha
    Kan niet wachten op de nieuwe.haha

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke kaarten weer. en shermen ziet er gaaf uit zeg.ik krijg helemaal niets uit mijn handen hoor met dit weer. het lijkt wel of de zon mijn creatieviteit heeft op gebrand hahaha

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige hond en wat kijkt hij blij :-)

    BeantwoordenVerwijderen