donderdag 29 juli 2010

schattig konijntje


Dit keer geen magnoliaatje. Ja meiden, ik sta ook helemaal versteld!ahhaha Ik vind dit zo'n schatje, dus ik was gelijk verkocht! Ik zag dit kaartje bij Nicole, dus als je denk he die heb ik eerder gezien, maar dan anders dan klopt dat.
Konijntje is van Motivet, de bloemetjes heb ik bij Simpel-Scrappen vandaan. Het papier heb ik bij DoeaDing gekocht net als de swirl en blaadjes.
Tis weer ff wat anders.
***
Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest en ik wil jullie weer onwijs bedanken voor al die leuke reacties!
***
Nog twee volgers te gaan en dan is het weer CANDY TIME.....!!!
liefs,

26 opmerkingen:

  1. wow dat is echt prachtig ! GR Joyce

    ps ik geef een blogcandy (silent setter ) weg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje op dat prachtige vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lief kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi,
    wat een lief kaartje,
    de swirls zijn helemaal super
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje en met zo'n lief konijntje, helemaal top!!gr. Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoepie Angela, geweldige stempel al is het dan geen Magnolia haahaha en erg leuk in combinatie met je papiertjes en die geweldige swirls he... helemaal te gek!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje en die bloementjes zijn echt super
    liefs syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een schattig konijntje en mooi ingekleurd! Het papier is prachtig net als de swirls en bloemen.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een schatje, super leuk.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart met dit schattige konijn! Heerlijk om naar te kijken door de prachtige indeling en de mooie versieringen!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Angela,

    Het is ook wel echt een schatje, of niet??

    liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Angela,zo lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Best gek ik zag niet eens in mijn lijstje dat je een nieuw kaartje geplaatst had.
    Het moet toch niet erger worden.haha
    Leuk toch weer eens iets anders.

    xx esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart!
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje Angela, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat lief kaartje geworden,super lief die bloemtjes ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heey angela,

    het is een erg lief kaartje geworden!!! die swirls maken het helemaal af.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schitterend kaatje angela
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi en lief kaartje

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Angela, ik vind hem helemaal super, inderdaad dit afdrukje is wel zo lief!!! Erg mooi gemaakt! Fijn weekend, groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoihoi
    joeppie ik heb de stempel gekregen
    ben er zo blij mee nog hartstikke bedankt!!
    groetjes syl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een te gek kaartje
    erg mooi en nog bedankt voor het kaartje dat ik van je heb gehad erg lief wat ben je ook een schat.
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Angela,

    Ik vind dat jij zulke gave kaarten maakt....echt geweldig. Ook deze kaart is heer helemaal TOP!!!
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Angela,
    Meid, schaam me rot ik loop zo achter
    met blogs bekijken, het is hier ook zo
    vreselijk hectische allemaal er gebeurd
    teveel!!

    Maar ik heb al je kaartjes wezen bekijken
    en vind ze geweldig maar ook heel mooi
    de tags zijn ook super

    Fred en ik glippen er even tussenuit
    maar spreek je snel weer:)
    Liefs
    Son

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is tie lief Angela. Weer eens heel wat anders als je Engelse bullen.
    Leuk kaartje hoor, je hebt er zeker weer van genoten en wij nu ook.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen