dinsdag 3 november 2009

Workshops bij DoeaDing

De maand november staat voor mij in het teken Beurzen (Kreadoe) en workshops en wel 20 en 21 november een vintage kerstkaarten workshop bij DoeaDing in Spijkenisse. 20 November zijn er nog wat plekjes vrij, dus als je zin hebt meld je dan aan bij Marlous!
***
27 November is er ook weer een leuke workshop gepland en wel iets anders dan anders. De nieuwe kerstmagnoliaatjes komen aan bod en we gaan er iets moois van maken die dag!! Nieuwsgierig??
Er zijn nog plekjes vrij dusssss......... doe gezellig mee we maken er een gezellige freubel daggie van!!hih Ik heb er onwijs veel zin in!!
***
Donderdag plaats ik weer een kaartje, omdat het donker is als ik naar mijn werk ga en als ik weer thuis kom is het moeilijk om de kaartjes mooi op de foto te krijgen aangezien ik een mooi weer cameraatje heb!!hhihi Dus nog even geduld hoor!!Hihih baal er wel van dus als iemand een tips heeft??
***
Gezellig dat jullie zijn langs geweest!!
***
Liefs,



8 opmerkingen:

  1. Leuk hoor wat je allemaal gaat doen!
    Jammer dat je nu niets kunt laten zien!

    Voor een ongeveer 30 euro kun je een daglichttent kopen. Dan kun je fotograferen wanneer je maar wilt. Dat gaat goed hoor!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela, ik scan mijn kaartjes altijd. Dan ben je ook niet afhankelijk van daglicht. En tegenwoordig is een scanner niet zo duur meer.
    Misschien een optie.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn vriend heeft de tent online gekocht. Hij slaapt al, sssst, dus ik zal morgen de link vragen en aan jou geven...

    Slaap lekker, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Angela je hebt het lekker druk meis veel susses met je Workshop kan niet aders had ik zeker gekomen

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Annie,

    Wat een drukte meid, maar gezellig heel veel succes en ik zie je op de Kreadoe

    liefs Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angie, hier is de link voor daglichttent...

    http://www.avantius.nl/contents/nl/d136.html?gclid=CPXaio798Z0CFQdl4wod4EWDMQ

    Dit is degene die ik heb. Je krijgt er twee daglichtlampen bij die je op de wanden richt, zodat je kaarten ed. perfect belicht worden.

    Ik hoorde net dat er eventueel ook één bij Praxis te koop is.
    Succes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://www.avantius.nl/contents/nl/d136.html

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. angela bedankt voor de super workshop helemaal toppie alles af al was ik de laatste hahah
    groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen