maandag 23 november 2009

BLOG CANDYYYY!!!!

Het is wel weer eens tijd voor een BLOG CANDY en wat kan je winnen een Sugar Nellie Stempel en is ze niet schattig?!
***
Wat moet je doen, zet mijn link op je site en laat hier een reactie achter en zet een nummer bij je reactie. Op 5 december trek ik de winnares en stuur ik de stempel naar je toe!
***
Ik ga vandaag maar weer eens naar de baas!hih Moet ook gebeuren, ik wens iedereen een fijne dag en ik kijk uit naar al jullie leuke reacties!
Liefs,



39 opmerkingen:

  1. wat leuk maar ik heb haar al hihihhii heel veel susses meis

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi angela
    wat een leuke stempel
    daar wil ik zeker wel aan mij doen
    ik meld mij dus als nummer 1 aan:)
    ga nu een link op me pagine zetten:)
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoiiii Angela,
    Wat een schatje hè!
    zou zo overstappen van de Sarah`s op deze
    Suger babe.
    dus leuk leuk ik doe mee hoor;)

    Liefs Son

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Angela, dankie vir die geleentheid. Ek is mal oor die stempeltjie. Hou duim vas vir my. Dit sal 'n mooi kersgeskenk wees. Liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Angela
    Wat een mooie blog Candy. Ik ben hele aal weg vabn dat stempeltje en daarom wil ik heel graag medoen. Ik ben volgens mij nr. 4
    Ik zet gelijk een link op mijn blog

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela, Nou zo'n schattige stempel wil ik wel winnen hoor!. Volgens mij ben ik nr.6.
    Zet een link op mijn site.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi angela wat en leuke candy. En het is zo schattig stempeltje ik doe graag mee.Ik ben nr 7 En zet hem op mijn blog.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi angela
    Dan doe ik nummer 8 wel ;)
    Zo lieve candy kunnen we natuurlijk niet overslaan .
    Je stond al links op me weblog, nu staat je candy mooi aan de rechterkant van me weblog hihihi
    Leuk dat we allemaal de kans krijgen om zo een scheetje te winnen!

    Groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angela

    Wat een zoete candy ik doe heel graag mee

    Gr Erna (8)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angela,

    Ik sluit me aan met nr:10 voor de candy.
    Nieuwe stempels zijn altijd welkom helemaal met % dec. voor de deur.

    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhhhhhh Wat gaaf Angela , ik sluit me aan met nr 11 ( het gekkegetal ) hahaha nou laat mij dan maar gek zijn !!
    XXX irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nummer 12: wat een liefie!! Ik doe graag mee met deze leuke candy en zet de link op mijn blog!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nummer 13!Zou het deze keer een lucky nummer zijn? Keimooi zijn die stempels van Sugar Nellie. Ik zal je in mijn sidebar linken.
    Bedankt voor de kans!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeej Angela!!

    Wat een super candy zeg!!
    Ik doe graag mee en zet gelijk je link op mn blog.
    Ojah ben nummer 14!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jaa leuke stempel ik doe mee, ik ben nummer 15

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dan ben ik nummer 15, voor deze lieve Candy.En ik zet een link op mijn blog.
    Groetjes Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje Angela! Ik wil graag meedoen, de link staat op mijn blog.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mag ik ook de link op mijn club zetten angela geld dat ook ik heb nog geen blog
    groetjes cora dan ben ik nr 25

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Angela,
    Wat een snoepie daar wil ik ook wel een kansje voor wagen. Dan ben ik nr 18.
    Groetjes van Yvonne Rijk. ( zeeuws meisje)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Angela
    wat een leukertje en weer een leuk idee van je maar dat zijn wij ook wel van je gewend(hihi)
    ik wil graag mee doen als het mag ik ben dan nr 19 mijn leeftijd HIHIHI groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dat is een lief stempeltje zeg . leuk te winnen en voor sint te spelen of misschien voor zwarte piet succes jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Angela,

    Wat een schatje zeg! ik wil wel een kansje wagen om haar te winnen.
    Hopelijk brengt nummer 20 mij geluk ;)

    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Angela

    Wat een leuke candy. Ik doe graag mee hoor.
    (nr 21)

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Voor mij nummer 25. Zo'n leuke stempel wil ik wel eens winnen. Zou de 1e keer zijn dat ik wat win. Ben niet zo'n geluksvogel.
    Op mijn blog had ik al jouw link staan. Dus dat hoeft dan niet meer.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Angela, ik ben via de link van Crazy Meiden hier terecht gekomen, mooi blog heb je. Ik zag dat je in Koog aan de Zaan woont, Wij liggen daar nu met ons schip, bij Tate & Lyle.Ik doe niet mee voor de blogcandy hoor.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Annie,

    Tijd niet gezien :o(
    maar wat een leuke blogcandy heb je geplaatst, natuurlijk wil ik daar een poging voor wagen
    dus als ik het goed zie ben ik dan nummer 26.
    Hoop dat je het leuk gehad hebt afgelopen weekend, maar weer eens gauw afspreken.
    Liefs Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Angela,
    Heb me al aangemeld om mee te doen met de blogcandy maar ik heb een award voor je op mijn blog staan. Kom je hem even ophalen?
    Groet van Yvonne Rijk. ( Zeeuws meisje)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Angie,

    Via Via ben ik op je blog terecht gekomen... wat maak je leuke dingen zeg!!
    Tjah dan meld ik me ook maar gelijk aan voor de BlogCandy...
    En geloof dat ik dan nummer 28 ben!!
    Ik heb je candy in mijn sidebar gezet..

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Angela, wat een mooie stempel! Dankie vir die kans om dit te wen.
    As ek na Patricia is, is ek nommer 29. Daar is 'n link in my Candy Lane op my blog.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Angela...ik zag jouw candy op een blog...en ik zie hier niet alleen die gave stempel om te winnen, maar ook een prachtig blog...ik ga de candy meteen op mijn sidebar zetten!
    Ik ben trouwens nummer 30...
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldige candy! Zo'n mooie stempel, wie zou die niet willen winnen? Ik heb een link in m'n sidebar gezet. Groetjes, Annelies (nr31)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat leuk deze blogcandy! Ik maak graag een kans met nummer 33.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een leuke blogcandy zeg
    ik heb je link op mijn blog gezet hoor
    en succes met je blog
    en als het goed is ben ik nr 34

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een lieve stempel geef je als candy weg!
    Ik ben dan als ik me niet vergis nr: 35.
    Succes met je blog en ik ben ook maar gelijk een volger van je geworden is wel zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ben ik nog een keertje, Ik wilde nog wat bijplaatsen, maar dat ging helaas niet meer.
    Mijn dochter heeft ook een engelse bull: een teefje en die luistert ( soms ook niet ) naar de naam:"onzenHenk" .
    Ja de naam was er eerder dan de hond , alleen was er weinig meer te kiezen uit het nest.......

    BeantwoordenVerwijderen
  36. What a beautiful stamp!! Thanks for the chance to win!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. I believe I am no. 36 or 37. Sorry for not numbering but some are and some aren't.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. gorgeous stamp, thanks for the chance to win
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. I love this Sugar Nellie stamp!
    Thanks for the chance to win.
    I might be number 38 (?)
    Take care xx
    Hugs, Anne :-)

    BeantwoordenVerwijderen