maandag 16 november 2009

Ik ben weer terug van de Kreadoe beurs


En wat was het weer leuk!! Veel mede bloggers gezien en gesproken!

Ik heb de dagen dat ik op de beurs heb geholpen een demo gedaan met de Copic Markers en ben nu nog meer verslaafd, wat wordt het toch super mooi! Er zijn veel manieren om met copics in te kleuren, dus moet je even je draai zien te vinden maar als je die gevonden hebt, ja dan ben je verloren!!hahha Dan wordt het een verslaving!hihii Ik moet nog wel even kaartjes maken met de afdrukjes die ik heb ingekleurd, maar die komen van de week wel af.
***
Dit kaartje had ik als voorbeeld gemaakt voor de postcards die Carla had ingekocht en moet zeggen een echte MUST HAVE!!hihi Vind em echt super leuk en heb em al vaker gebruikt maar hij verveeld niet.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
***
Als laatste wil ik weer iedereen bedanken die is langs geweest op de beurs! Ik vond het super leuk om jullie te zien! Ook iedereen die berichtjes op mijn blog achter laat wil ik bedanken. Ik vind het SUPERR leuk!!
Thanks meiden!!
Liefs,

14 opmerkingen:

  1. Wat schitterend! Oh oh oh wat prachtig! Echt!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oepsssssssssss wat een mooie kaart ga ook maar eens naar Simpel Srappen hihhihihi erg he die copics ik ben er ook helemaal aan verslaafd maar je kaart is heellllllllll mooi

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig prachtige kaart. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Angela je kaartje is supermooi! En wat een prachtige bloemen. Hoe maak je op de bloemen de embos rand ?? hihhihi ik heb de pons meegenomen van de beurs. Nu mis ik alleen de mooie rand nog. En het papier is echt gaaf!!!

    liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela
    Je kaartje is supers.
    Heel mooi gedaan.
    Vraagje: Hoe maak je die kaart oud.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi angela
    wat een schitterende kaart
    ik denk dta ik volgend jaar toch ook maar eens naar de kreadoe moet hoor er allemaal zulke leuke verhalen over:)
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey Angela , wat een gaaf kaartje heb je weer gemaakt , echt superrrrrrrrr. En dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog. Gaan we echt eens doen een lekker bakkie hahahaha.Voordat ik het vergeet wens ik je alvast heel veel succes met de workshop bij doe@ding. Maar dat gaat vast wel lukken.
    XXX Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haiii angela, ben dan ook wel benieuwd wat jouw Kreadoe Buit is he... :) dussuh, wat zijn jouw aankopen? show me :D

    Liefs, en mooie vintage christmas card!!

    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angela

    De kaart is weer gewoon super ik vond het ook weer gezellig je gesproken te hebben op de beurs al was het kort.
    Maar volgende keer komen wij gewoon weer gezellig bij je langs hoor als je het goed vindt.groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Angela, dit is 'n pragtige kaartjie. Ek hou van die vintage look. Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent weer goed bezig , ben blij dat ik de postcard ook heb gekocht bij Carla ..
    Nu nog de tijd vinden om er iets mee te doen , ha ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hoi Angela,

    wat een geweldig leuke gave super kaart
    die stempel die is leuk hè.
    mooi verwerkt het geheel.
    Ik vond het ook erg leuk je eens in levende lijve te mogen ontmoeten;)

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is super mooi Angela. Ik vind het jammer dat ik niet even langs ben geweest toen jij er was, maar de volgende keer kom ik even bij je kletsen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen