zondag 1 november 2009

Merry Christmas!


Ik kan geen genoeg krijgen van die Halloween magnoliaatjes, het is gewoon een verslaving!!hhih Maar om jullie niet te vervelen dit keer weer een kerstkaartje. Het magnoliaatje heb ik uit de 50% bak van Simpel-Scrappen, ik heb haar ingekleurd met de copics en ik heb echt de smaak te pakken!
De Sneeuwster is van Martha Stewart een slag groter dan de andere, dus je kan de sneeuwsterren leuk combineren.

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest!!

Liefs,


16 opmerkingen:

  1. Die heb je weer heeeeeeeeel mooi gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan van geen enkele magnolia genoeg krijgen. Ik heb me zelfs ingeschreven voor de magnolia event.
    Prachtige kaart.
    Grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje door jou ga ik aan de magnolias hihihihihihih vind motived ook heel leukkkkkkkkkkkkkk


    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi angela
    wat een beaty van een kaart;)
    echt super gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje ;)
    Vind deze Tilda superrrr ...

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh die is ook alweer zo leuk! leuk die sneeuwvlokken zo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi en heel schattig, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angela
    wat weer een leuk kaartje (ik ben toen zo stom geweest om deze niet te kopen)maar ik vind het leuk dat ze Sugar Nellie stempels krijgen .
    Kijk er naar uit wat je daar weer van maakt.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Angela, wat maak je mooie kaarten zeg, ik ben maar een volger van je geworden, kan ik zien wat je nog meer maakt
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart met deze leuke magnolia. Je halloween kaartje hieronder is geweldig geworden.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Halloween blijft geweldig! Maar deze kaart is ook een topper zeg! Wat een enige kaart!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Angela,Halloween is superleuk,maar heb daar jammer genoeg niets van:(.maar maakt niet uit,komt vast ooit.
    Schattig kaartje weer heb je gemaakt,leuk dat je de embellish ook sneeuwster heb.
    ik ga eens snuffelen in de 50% bak haha.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen