donderdag 5 november 2009

Falalalaaaaa


Beetje laat maar net op het nippertje!!hihi Toch nog een kaartje
De sneeuwsterren in de cirkel is een stempel van HeroArts en heb ik met embossingpoeder bewerkt en dat geeft echt een heel leuk effect, het is jammer dat je het niet zo goed kan zien!
Het engeltje is ook van HeroArts net als de sneeuwsterren en heb ik bij Simpel-Scrappen gekocht, het engeltjes zit op een sheet met nog meer leuke teksten.

Nog even leuk nieuwsssssss............ De Cardkits van Simpel-Scrappen worden toch verstuurd omdat het papier toch op tijd binnen is gekomen!!!!! Is dat niet even leukkkkk, want de kits zijn weer superrrrrr!!!
Alle zeilen zijn bijgezet om de kit toch de deur uit te krijgen, dus nog even en de kit valt bij jullie op de mat. Voor degene die geen abonnement hebben die kunnen em bestellen na de beurs.

De voorbeeldkaartjes die komen zo snel mogelijk op het blog van Simpel-Scrappen, volgende week is de beurs en daar help ik ook een handje, vandaar dat de voorbeeldkaartjes wat later op het blog komen te staan!

Ik kan niet vaak genoeg zeggen ( schrijven!hihi) dat ik het zo ontzettend leuk vind dat jullie elke keer weer zo leuk reageren op mijn kaartjes! Meiden ontzettend bedankt!

Liefs,



14 opmerkingen:

  1. Hij is weer leuk , mooi die zilveren sterren op de achtergrond.
    En het engeltje is een snoeppie ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een plaatje, heel erg mooi !
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart ;0)

    Tot morgennnnn hihi

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tiedeliedelieeeeeeee wat een leukertje weer xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een snoeppie je gaat lekker meis een hele leuke super kaart

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela
    Wat een schattig kaartje.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. angie super ziet het er uit bij je ik snap er nog niet zo heel veel van ik heb net een award gekregen en heb hem doorgegeven an jou ik vindt dat je een super leuke blog hebt geweldig zo ver ben ik nog lang niet moet nog een hoop leren hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi angela
    wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt
    erg leuk gedaan
    liefe groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi angela,, graag gedaan ik vond het ook leuk opm te krijgen ,alleen wist ik niet hoe het moest haha moet nog een hoop leren
    gr en een fijn weekend annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Angela,

    Je kaartje is weer super cute!!
    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een onwijs leuk kaartje heb je gemaakt. We zullen elkaar misschien nog wel op de beurs zien, want daar ga ik zaterdag's heen
    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldig leuk kaartje Angela, echt weer heel mooi! En wat gaaf dat de cardkit toch komt deze maand, super! Misschien zie ik je wel op de beurs, ik ben er woens- vrij- en zondag (bij Thea).
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen