donderdag 26 november 2009

Merry Christmas tasje!


Mijn fotocamera heeft kuren, dus de foto is niet helemaal scherp,
maar dat mag de pret niet drukken toch?!hihihi
Het werd wel weer eens tijd dat ik iets plaats, ook de kaarten van de workshop bij DoeaDing komen er binnenkort op te staan, als ik tevreden ben over de foto's!hhi Ik moet toch echt snel opzoek naar een daglicht tent, want het is echt moeilijk om de foto scherp te krijgen met dit donkere weer.
***
De laatste tijd ben ik helemaal in de tasjes (Simpel-Scrappen)!hahaha Zo leuk om te maken en vooral leuk om er iets in te doen en dan weg te geven!
De kerstman is van verleden jaar van Magnolia en het is net alsof hij je een big hug wil geven!!hihihi De tekst is van HeroArt en komt bij DoeaDing vandaan net als het rendiertje.
***
Ook heb ik een Award gekregen van Yvonnen Rijk, ontzettend bedankt voor deze award! Ik vind het altijd een hele eer en die zet ik er binnenkort op, ben nu nog druk met de workshop aan het voorbereiden voor morgen! Ik heb er zo'n zin in!
***
Bedankt voor al jullie leuke reacties op de blog candy!!
Heb je geen blog dan mag je ook een e-mail sturen naar e.van.dorp@versatel.nl
***
Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest en uiteraard kijk ik weer uit naar jullie leuke reactie! hihihi Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe leuk ik het vind!

Liefs,

26 opmerkingen:

  1. Hoi Angela,
    Ook dit tasje ziet er weer super uit. Ben benieuwd wat je nu weer bedacht hebt voor de workshop bij Doe@Ding. Veel plezier morgen!! groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela
    je tasje is een schatje.
    Erg mooi gemaakt.
    xxCorry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoiiiii angela, wat een leuk tasje heb je gemaakt, en leuk he in de hobbywinkel je te ontmoeten xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Angela,

    Super gaaf tasje heb je gemaakt!!
    En die witte glitters op de wiite mouwstukjes wat is dat eigenlijk?... vind het wel gaaf!!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind hem ook erg leuk geworden. ik ben ook erg van de tasjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeeeeeeeeeel leuk weer , Angela !
    Vindt dat rendier helemaal te gek , die maakt het helemaal af ..
    Veel plezier morgen met je workshoppie , ben zo benieuwd hoe hij wordt in kerstsfeer ....
    Dus ik hoop dat je de foto's snel plaatst, hi hi hi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Jahoor helemaal leuk je tasje,die moet ik ook nog ergens op de kop zien te tikken.

    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi tasje Angela! Leuk om te maken, te krijgen en om weg te geven!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angela,

    Wat een ontzettend leuk tasje, enig om te geven en nog leuker om te ontvangen!
    Zou graag willen weten waar je de lege tasjes koopt ?? Ben al een tijd op zoek maar ben ze nog niet tegen gekomen.

    Veel plezier morgen, groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig en mooi tasje. Leuk om cadeau te geven. Ik vind je foto prima gelukt hoor.
    Fijn weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Angela wat een lieverd mooi gemaakt wil je mijn adres hihihhihi

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Angela,
    Bedankt voor je reactie op mijn vraag, ga snel kijken!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben gek op tasjes die van jou is weer superrrr Angela !! Gaaf dat rendiertje , ik heb het ook ergens op gebruikt :p
    Vond het leuk je weer ff te zien op de beurs !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. erg gaaf gedaan dit tasje! Zoiets bij de kerstboom vinden is super!

    groetjes, Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje tasje weer Angela! Vind je bloemen en stempel echt prachtig!

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi angela
    wat een schitterend tasje heb je weer gemaakt;)
    heel erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, ze blijven leuk hoor die tasjes. Helaas zijn ze bij mij in de buurt niet te koop. Zal toch eens wat moeten bestellen bij simpel-scrappen. Dat is natuurlijk geen straf. Ik heb bij onze creawinkel witte tasjes gekocht maar die zijn niet zo leuk als deze. Ik vind dat je deze ook weer heel orgineel hebt gescrapt.
    Groetjes van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh wat een prachtig tasje Angela,leuk die kerstman.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je hebt er een geweldig mooi tasje van gemaakt, Angela!!
    Succes vanavond.
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja dat was het zeker en we raken maar niet uit gepraat.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gaaf tasje Angela! Ik heb er ook nog een paar in de kast die liggen te wachten tot ze gepimpt worden.... Konden we ze maar volstoppen met tijd hè? ;)

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi angela
    Leuk is ie geworden zeg .
    Ik vindt die bloemen ook zo mooi gemaakt
    Moet maar eens snel zo pons halen kan ik ze zelf maken ;)

    Angela als je gaat kijken voor een lightbox niet die nemen van de aldi ofzo hoor
    Die lampen die erbij zitten heb je niets aan die geven geel licht af
    Ik dacht meld het je ff , want ik ben er ook mee de boot in gegaan
    Ik ga nu van die bouwlampjes halen bij de gamma of praxis , die geven witter licht af ;)

    Maar goed succes ermee

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Angela,

    wat een snoepje weer!heel leuk maar ook niet zo een lang project denk ik;)
    Lief is hij de kerstman,leuk met de glitters overal.ga je zo even antwoorden op je vraag,maar eerst even naar SS en doe@.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super gaaf tasje echt geweldig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Angela, 'n super tasje wat jy gemaak het. So oulike! Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen