zondag 23 mei 2010

Tentkaartje


Gister was de laatste dag van de workshop die ik 8 en 22 mei heb gegeven bij DoeaDing en wat was het weer gezellig! Twee ontzettende leuke workshop dagen gehad met de dames!
Ik zet morgen de kaartjes van de workshop erop, de kaartjes moeten nog even op de foto.

Dit kaartje heb ik gemaakt naar een idee van Anja Baas ( helaas heeft Anja geen blog) en Christa, zij hadden zo'n leuk tentkaartje gemaakt. Uiteraard weer een eigen swung aan gegeven en dit is "em" geworden!hihi
Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest.
Hele fijne pinksterdagen en geniet van het heerlijke weer!
Liefs,

24 opmerkingen:

  1. Wow dat ziet er geweldig uit zeg. Dat zal wel reuze gezellig geweest zijn. Ik ben nu even druk met het maken van een powerpoint voor een presentatie die ik ga geven. Brrr... best spannend. Probeer tussen door toch nog even een kaart af te maken. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie kaart zeg!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart weer, grappig zo een tentkaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een beatyyyyyyyyyyyyyy een echte Angela kaart toppie meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart is geworden,supers

    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart is dit geworden.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Angela, leuk model, moet ik toch ook eens gaan proberen, en zoals gewoonlijk weer heel mooi afgewerkt met geweldige bloemen!!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeeeeeeeeel mooi , die kleine witte bloemetjes zijn ook erg schattig , heb je die zelf gemaakt of ergens gekocht ????
    Mooie kleurtjes weer zo bij elkaar !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend kaatje angela
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super lief en prachtig tentkaartje, super!
    Groetjes en voor jou ook fijne dagen van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het weer een plaatje en alles klopt!
    Mooi papiertje ook! Geniet nog even van die mooie pinksterdagen en de groetjes van mij.

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Angela,lief die stempel,heel mooi papier. Zo mooi gedaan die bloemen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend mooi kaartje!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wouw...wat een mooie kaart.
    Ik ben erg benieuwd naar de workshopkaarten.Hihi.

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi An,

    Wat een lief en leuk kaartje hebt je gemaakt. Fijn dat je leuke dagen hebt gehad bij doe@ding daar doe jehet voor he??? :o)
    ik ben benieuwd naar je ws kaartjes
    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angela,

    Wat een waanzinnig mooie kaart
    echt Cute.....
    Welk papier is dit Angela??
    En je stempeltje WoW plaatje is ze!!

    bedankt meis voor je vlopje
    dikke kus daarvoor, anders ook wel hoor:))

    Liefs
    Son

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ooohh wat mooi zeg! een schitterende kaart! Zullen vast en zeker gezellige dagen geweest zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heeee Angela, je hebt er weer een superleuk kaartje van gemaakt zeg! Ik schrijf hem er maar bij op mijn 'to do list'. ;) Lijkt me leuk om te maken.
    Groetjes, Plien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhhhhhh wat een superrr mooi kaartje , helemaal mijn kleurtjes !!
    Dikke knufff Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou toppertje weer hoor,erg leuk geworden.
    Ben benieuwd naar je workshop kaartjes.haha

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige kaart helemaal toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai Angela,
    Je kaartje ziet er weer super uit! Schitterende kleuren en wat prachtig met die roosjes! Nog van harte gefeliciteerd met je plaats in het DT van Crealies! Ben heel benieuwd wat voor een moois je allemaal gaat maken! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Angela

    Wat een lief kaartje zo lekker fris van kleurtjes Super.
    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen