zaterdag 15 mei 2010

Mega Copic Candy


Hallo blogvriendinnetjes,

Het werd wel weer tijd voor een kaartje, kreeg al mailtjes waar ik was!!hihi
Met dit kaartje doe ik mee met de Mega Copic Candy!
Ik ben helemaal in de ban van het geblokte papier, dus heb het bij deze sketch ook maar weer gebruikt!hihi
Dit keer een andere stempel gebruikt, dit meisje is van het merk hAngler/stAngler, is ze niet leuk? Ik vind haar echt schattig!
Ik heb haar ingekleurd met copics.
De bloemetjes zijn van Joy en met die gele bradjes zijn het net margrietjes.

Haar: E44,E43 en E42
Gezicht: E53 en E51
Wangetje: E02
Shirtje: RV34 en RV32
Broekje: T2,T3,T6 en T8
Bloem: C1 en Y19, G14
Schoentjes E44,E43 en E42

Ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden!

Bedankt voor het langskomen en een heel fijn weekend!

Liefs,

23 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooi kaartje.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart zeg, evenals de vorige kaart zó sfeervol met de geblokte randjes! Het doet mij aan patchwork met de Debbie Mum-stofjes denken... Heel erg leuk!!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Angela, wat een super mooie kaartje heb je gemaakt. Hartstikke leuk met dat papier! Ook mooi gekleurd zeg.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een plaatje !!!!!
    Heeeeeeeel leuk met die blokjes ..
    Leuke vondst ook ; die margrietjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superrrrr! wat een leuk kaartje.
    mmm binnenkort maar eens een workshoppie opzoeken met de copics. (of niet want anders heb ik er nóg een verslaving bij hihi).
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh woww Angela,wat een schitterend kaartje,zo lief die stempel.
    Heell mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Plaatje is het geworden!
    lijkt me moeilijk hoor met copics:)
    Je bloemetjes vind ik super zo
    zijn idd net margrietjes.

    Liefs Son

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohh Angela wat is dit een lieve kaart prachtige kleuren ja en dat ruitjes papier doet het hier ook weer heel goed.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat en super mooi kaartje en die kleuren
    zijn helemaal geweldig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schattig kaartje, prachtig is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    helemaal te gek
    schitterend kaartje


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje ,gooi je vast hoge ogen mee.

    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart, gaaf paier heb je gebruikt en de sketsch is ook erg leuk.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wowwwwwwwwwwww wat een plaatje en die kleuren alles past weer helemaal je maakt zekers een goede kans susses

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een beetje laat maar deze vind ik super,wat een mooie combinatie! Volgens mij maak je absoluut een kans. En Angela nog bedankt voor de lieve felicitatie's.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh wat is deze weer leuk.
    Naast de Magnolia's is dit merk stempels toch ook 1 van mijn favorieten.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heey angela,

    het is een hele mooie kaart geworden. wat een lieve stempel ook zeg!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje weer meid

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi en schattig kaartje Angela, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hij is helemaal super
    liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen