zondag 9 mei 2010

Moederdag kaartje


Aangezien dat het vandaag moederdag is, heb ik natuurlijk een kaartje voor mijn moeder gemaakt! Ik hoop dat je em leuk vindt mam!hhihih Het idee kwam ik ergens op internet tegen, ik vind het zo leuk het geblokte papier erbij. Het springt er echt uit vind ik.

Bloemen zijn van Prima Flower, echt hele leuke bloemetjes
Stempelafdrukje is van hAngler/stAngler
Blaadjes pons (DoeaDing)
Ook heeft Marlous van DoeaDing weer magnolia papier en de geweldige Fairytale MAgnolia's weer binnen gekregen! Oooo wat zijn ze leukkkkk!!!hihih

Voor de moeders onder ons, een hele fijne moederdag!

Fijne zondag!
Liefs,

21 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje daar zal ze
    zker heel blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieffie schitterend gemaakt daar zal ze blij mee zijn

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauuuw zeg!! prachtige kaart, wat zal ze daar blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk!! Daar zal ze blij mee zijn.

    Ik kon het niet laten om wat Fairytales en het papier te kopen ...
    Wilde gisteren nog ff komen buurten beneden, maar had de hond bij me!

    Knuff van Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje, prachtig is ze, hier zal je moeder zekers blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een toppertje deze kaart voor moederdag.
    Ja dat blokje eronder doet het goed.
    Ik vind die bloemen ook helemaal super.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, welke moeder vindt dit nou niet mooi, je moeder zal er vast blij mee zijn.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou hij is helemaal mooi hoor! is deze gekleurd met copics? Fijne moederdag!

    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is super schattig. Die Hanglar stempels zijn zoiezo schattig vind ik.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem heel erg mooi. De kleuren zijn schitterend. En die bloemen prachtig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaartje angela
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel erg mooi, je moeder zal er ongetwijfeld blij mee zijn!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou zeker, dat geblokte papier springt er leuk uit! Een combi waar je niet zo snel aan denkt, maar die toch heel leuk is!
    Ik lees net in de reactie van Christa dat je gisteren bij Marlous aan het workshoppen was...had ik dát maar geweten, ik was in de winkel!! Jammer hoor, volgende keer beter.
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauww wat een prachtige kaart Angela, en dat blokjes papier doet het hem helemaal hé Super.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw...een schitterend kaartje Angela!!!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé Annie,

    wat een leuk kaartje heb je voor Dee gemaakt, super blij zal ze daarmee zijn. Hoop dat je een fijne dag hebt gehad en dat je workshoppie lekker ging.
    Groetjes hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhhh wat een schitterend kaartje Angela,zo lief is dit stempeltje,mooi ingekleurd.
    En je heb prachtig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje, zo leuk! Prachtige kleuren en een heel lief stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal op z'n *moedertjes* nou ik ben er weg van, heerlijk om te maken en nog leuker om weg te geven.....en zo nu en dan te blijven bewonderen hi,hi, bij je mams...

    Trustie groetjes,
    Aniet.

    ps gaat het okee met de studie?
    Suc6 he Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat heb je een mooi kaartje voor je moeder gemaakt.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Angela,

    Deze vind ik leuk!! Erg grappig met dat geblokte papier inderdaad zo, geeft een mooi accent er bij, wordt net wat minder zoet dan en daar hou ik wel van. Het afdrukje vind ik erg leuk, ze zit er zo ontzettend schattig bij, heel leuk. Mooi gemaakt!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen