donderdag 27 mei 2010

Leuke naamstempel bij DoeaDing!!


Voor degene die het nog niet hebben gezien, een hele leuk actie bij DoeaDing!
Deze actie is geldig t/m eind juli 2010
Laat je stempel maken en voorzien van je eigen naam(eventueel: voornaam en achternaam mogelijk)De kosten zijn: € 6.75 stempel + € 7.50 ontwerpkosten (excl. eventuele verzendkosten)Heb je interesse? stuur een email naar info@doeading.nl
Uiteraard heb ik er ook een besteld!hihi Vind em echt ontzettend leuk!!!
Liefs,
Angela

4 opmerkingen:

  1. Leuk idee hoor !!
    Mooi ontwerp ook ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, mooi hé. Ik heb de mijne al besteld.
    En ik kan bijna niet wachten om het op mijn eerste kaart te zetten.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het wel heeeeelll leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heb jij een geweldige naamstempel :o)

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen