donderdag 6 mei 2010

Een babykaartje......


Dit keer een heel "eenvoudig" kaartje en ja ik ben ook gevallen voor de geweldige Karen Doodles digi stamps.
Wat zijn ze schattig! Er is ook een jongetje van en die is ook zooo leuk!
Ze hebben van die lekkere spek billetjes!!hahha
***
Volgens mijn moeder had ik die ook en als ik eerlijk ben, ben ik er nooit echt vanaf gekomen!!hahahh
***
De bloemetjes zijn van crealies. Papier heb ik bij Doeading gekocht, ik vind de kleine bloemetjes zo schattig.
***
Dit kaartje is voor de buren, ik heb er een lief buurmeisje bij.
Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest!
Liefs,

23 opmerkingen:

  1. Daar ben je dan eindelijk ... wat een schat van een kaartje!
    Wat is ze toch lief deze digi van Karen ...

    Liefs van Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje en ja dat zijn inderdaad geweldig leuke stempels! Papier is ook erg mooi.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat dat eenvoudig er maar af hoor. Wat een schitterend kaartje, en echt leuk die digi.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel lief kaartje heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja super hoor die digistamps.
    Deze is zeker helemaal leuk.
    Ik zeg altijd maar zo,een vet randje mag best.haha

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh wat een guitig meisje op die prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje en het is echt
    een leuk stempeltje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een snoepie zeg

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend, en inderdaad een erge leuke digi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een snoeppieeeeeeeeeeeee en wat een leuke digie en zo mooi ingekleurt

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhhhh wat een gaaf kaartje. zo n super leuk plaatje en die mooie kleuren . ik ben r weg van .liefs Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Angela,lief plaatje,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is tie weer mooi en waar haal je de tijd
    en energie vandaan om elke keer weer iets leuks te maken? Het digi stempeltje is geweldig. Kleurtjes leuk kortom helemaal super!

    Groetjes en fijn weekend! Succes met je workshoppie! hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super schattig kaartje !!!
    Groetjes Miranda...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahahaha eenvoudig ,
    maar toch super hoor '
    liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een bofferd ben jij met spek billetjes. Ik heb overal spek, behalve daar.
    Je kaart is echt geweldig leuk, supers!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterend kaatrje angela
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Angela,

    ik ben een tijdje geleden volger geworden, want je maakt zulke mooie creaties! Nu heb ik eindelijk tijd om alles wat beter te bekijken en wat een moois...Dit kaartje is echt en lieffie en zo mooi ingekleurd!
    Groetjes,
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel leuk geworden!
    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart! En wat een lieve digi zeg!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen