vrijdag 24 augustus 2012

Fotolijstje....


 ***


Morgen is het alweer zover, weer een gezellige crop bij DoeaDing, altijd zo gezellig. 
Ook voor morgen heb ik weer voorbeeldjes gemaakt waaronder dit "fotolijstje".
Het is best weer een groot kaartje geworden, dus kon er weer lekker veel op!hihih Achter het kaartje zit de standaard van Tim Holtz. 
Het hartjes label van Magnolia die verveelt nooit, dus ja die moest er ook op!!ihihi
Ook weer de prachtige tekst en frame van Unique gebruikt en natuurlijk voor de randjes weer met de geweldige stempel! De swirl is van Whimsy.
Lekker veel bloemen, want ja less is more geldt ook weer niet voor deze kaart!hihihii
Schattige Tilda is van de Little Christmas serie van Magnolia.

Oooo en er zijn weer nieuwe Ausies (Australia) Magnolia's, wat een ellende!hihih Kon het niet weerstaan ook zijn er weer een paar in mijn mandje gevallen.

Ik wil iedereen weer bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje EN de nieuwe volgers, die zich hebben aangemeld.
Bijna 600 volgers, dus komt er bijna weer een candy aan.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Angela


24 opmerkingen:

  1. Deze wil iik ook heel graag maken super meis geweldig gedaan weer.
    Heb er veel zin in en er eigenlijk al klaar voor hoop dat ik alles bij me heb hihihi
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Angela!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is weer erg leuk geworden. ben vandaag weer bij doeading geweest en kon het kerstbeertje niet laten liggen hihi.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend geheel mooie kleuren en je bloemen passen er zo bij.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Angela,

    Wat is ze weer leuk en wat heb je het weer mooi gemaakt.
    Ik vind het stempeltje super lief.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela,

    Wat is hij super geworden en wat een leuk idee.
    Ik vind het zo ontzettend jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn.
    Maar kijk nu al naar de volgende crop/workshop dag uit.
    Fijne dag morgen.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend weer Angela, zo jammer dat het zo ver weg is, anders was ik zeker eens komen croppen. Veel plezier hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Het blijft een feestje om naar je kaarten te kijken. Zag ze van de week in het echt en dan zijn ze nog mooier.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. woh wat een schitterend fotolijstje
    heel erg mooi gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje zeg bijna 600 volgers!! En ik bet blij met 50 hahaha!! Je hebt het verdiend moet je nou eens kijken je nieuwe creatie is very stunning!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superr zoveel volgers, maar ja je maakt ook hele mooie dingen he, deze creatie vind ik ook weer zo mooi, dat magnolia hart staat al heel lang op mijn verlanglijstje,en hij komt er ook hoor hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk fotolijstje heb je gemaakt voor de cropdag Angela, ben momenteel in Frankrijk, dus kan niet even langs komen om mee te doen, wel jammer hoor, je hebt er weer zo'n kunstwerk van gemaakt, die bloemen zijn echt super en de overige stansjes ook natuurlijk.Missschien een idee, dat Marlous een compleet pakketje gaat verkopen met een beschrijving voor de mensen die te ver weg wonen ;)
    Liefs van José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende fotolijst :):)
    Veel plezzier morge...en jeetje wat veel volgers , SUPER :)

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Angela,wat een hoop volgers,geweldig.
    Wat een prachtig mooi fotolijstje.
    Echt schitterend.
    Een hele fijne crop/workshop dag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOWWW angela,WAT IS DIT SCHITTEREND GEMAAKT.

    LIEFS RIET.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow,wat ziet dat er weer goed uit. Mooi hoor, leuk stempel en wat een mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. waaauw, wat een prachtige creatie ! heel erg mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee,Angela! Het is weer een prachtig stukje werk geworden! Heel mooi! Groetjes en jij ook een fijn weekend, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je wel lieverd voor al het werk dat je er in heb gestoken om ons mooie kaartjes te laten maken. Was weer erg gezellig en ben blij dat we al weer snel een crop dag hebben ("")hihih.
    Heb een fijn weekend en tot zaterdag hoor.
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg leuk is dit fotolijstje Angela!
    En super joh dat je al bijna aan de 600 volgers zit.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een plaatje zeg je foto lijstje, heb je het leuk gehad gisteren? liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Angela, Wat een leuk lijstje, mooi papier, mooie kleuren, kortom gewoon schattig. groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat leuk om je berichtje te lezen op mijn blog dank hiervoor.
    Jouw fotolijstje is ook weer geweldig.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen