vrijdag 3 augustus 2012

Kerst kaart...


Ik zit helemaal in de "kerst mood" dus ik hou het nog even vast!!hihihi Ja, de nieuwe kerst stempels van Magnolia hebben me toch in de kerst sfeer gebracht!hihii De Tilda ook weer te leuk met haar schattig katje!
De swirls zijn van Unique die heb ik los geknipt, zodat het beter op mijn kaartje paste. 
Het papier is van Pion.
De stempel achter Tilda is toch wel een MUSTHAVE!hihi 
Binnenkort bij DoeaDing te verkrijgen en geloof me deze MOET je gewoon hebben!hihihih

Ook dit kaartje is te maken op de Crop van a.s. zaterdag bij DoeaDing

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest en ontzettend bedankt voor de altijd gezellige berichtjes op mijn kaartjes.

Ook nu ben ik weer heel nieuwsgierig wat jullie van dit kaartje vinden.

Liefs,
Angela


22 opmerkingen:

  1. Wow dat ziet er geweldig uit

    een fijne dag
    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela,
    Ja zeg, je gaat als een speer. Kleuren super, stempel super, papier super, bloemen super, alles super hi, hi.......
    Tot morgen,
    XX, Cora.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Angela,

    Ja, leuk ze zijn weer de nieuwe kerststempels he.. Het is weer echt een supermooie kaart geworden, zoals altijd zeg ik maar...
    Die stempel wil ik ook heel graag hebben, weet je toevallig hoe die heet, want ik kan het nog niet vinden bij doe@ding??

    Nog heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend in een woord en die kerststempel is helemaal geweldig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het weer schitterend gemaakt Angela.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela,
    Wat een schatje en die nieuwe stempel van Magnolia is geweldig hè.
    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook een leuke zeg! Er is van alles te zien! Goed bezig!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Angela, kan jij geen minder mooie kaarten maken?! Je steekt ons gewoon de ogen uit :-) Hij is weer schitterend, waar haal je de inspiratie vandaan zeg.
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig hoor, vroeg me af hoeveel van die swirls zitten erin een pakje zijn wel heel gaaf xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kerstkaart, stuur wat 'kerstmood' deze kant op Angela! Misschien dat ik dan ook zin krijg om kerstkaarten te maken.Prachtig stempeltje en superlief katje!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer prachtig Angela.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De gang zit er goed in zeg.
    Ik moet helaas nog even wachten voor ik zoiets kan maken,maar 3 weken zijn ook zo om toch.haha
    Erg leuk kaartje ook weer deze.
    Veel plezier morgen en doe ze allemaal de groetjes van me.

    xx esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een geweldig mooi kaartje Angela, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Angela,

    Wow wat is die kaart te gek!! Als iedereen zo'n kaart stuurt krijg ik een grote kerstverzameling!!
    Ik vind je kaartje zoals gewoonlijk te gek!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,
    Heel leuk, wat houdt de cropdag eigenlijk in, kan er niets over op de website vinden, moet nog even kijken of het me lukt om langs te komen, maar lijkt me leuk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou....met die kerst-mood zit het wel goed hoor! Echt sfeervol!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gossie Angela,al weer zo'n prachtige kaart en ook al voor de kerst! Goed bezig! ;) Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super, deze ga ik morgen echt maken.
    Heb me spulletjes al klaar staan whaaa.
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Meis, super bedankt voor de gezellige dag en je prachtige kaarten, ben behoorlijk moe maar zeer voldaan en 2 prachtige kerstkaarten rijker.

    op naar de 25e
    Heel fijn weekend

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow super mooi gemaakt hoor

    liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen