dinsdag 13 september 2011

DoeaKit kaartje nummer 3


Kan niet meer stoppen met de DoeaKit......hihih


Ik heb weer eens de kerstster gebruikt, ik heb hiervoor een stansje van het merk Olba gebruikt echt ontzettend leuk.
Blaadje en Bloemetje

Als je dan je duim halverwege het blaadje plaatst en dan de blaadjes naar binnen vouwt, dan krijg je zo'n mooie kerstster. Er zijn vier verschillende stansjes ook een met mooie vlindertjes en er zitten ook zulke leuke blaadjes bij, die ik ook op dit kaartje heb gebruikt.

Ja, wat kan ik zeggen helemaal leuheukkkkk!!!!hihhih

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest.

Fijne dag allemaal!


Liefs,


Angela

14 opmerkingen:

  1. Ze schieten als paddestoelen de grond uit bij je.
    Ga zo door.haha
    Deze vind ik ook weer erg leuk geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Angela.
    Je bloemen zijn inderdaad prachtig.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi angela
    een pracht stukje werk heb je weer geleverd en erg mooi met de bloemen en de labels
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Super hoor. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtkaart, geweldig papier is het ook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela

    Wat een prachtig kaartje.
    Echt Schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje. Inderdaad erg mooie bloemetjes.
    groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, oh...ik zie weer musthaves!
    Je hebt er weer een heerlijk kaartje van gemaakt, alles klopt!

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend kaatrje angela
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angela,
    Weer een prachtig kerstkaartje, als je zo door gaat heb je ze allemaal wel op tijd af.
    De verslaving voor de bloemetjes en de blaadjes gaat gewoon door. Ze zijn weer leuk!! De kerstster blijft geweldig.
    XX, Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi An,

    erg mooi, maar nu weer even een cute, want......... die mis ik nu toch wel
    hahahaahahha

    liefs Hil

    BeantwoordenVerwijderen