vrijdag 23 september 2011

De gang zit er nog steeds in.....



Maar kan mijn kaartjes nog niet laten zien, sorry meiden..... Ik ben druk met de voorbereidingen en voorbeeldkaartjes voor de DoeaDing Demodagen, die gehouden wordt in het Atlas Hotel in Spijkenisse. Op het blog van DoeaDing komt steeds meer informatie over deze geweldige leuke dag! En geloof me dit wil je niet missen!hihih

Ik wil jullie natuurlijk niet te lang laten wachten, dus dit kaartje wilde ik graag aan jullie laten zien.

Dit is ook een van de nieuwe Magnoliaatjes en is die ook weer niet schattig?!

Ik moet alleen nog leuk lint aan het labeltje doen zie ik nu pas, was een beetje laat gister!hhihih

Swirl, Tag en vlaggetje zijn een Doohickey's van Magnolia

Bloemen zijn van Crealies


Liefs,


Angela



33 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje!!! Wat een mooi papier!! En dat stempeltje is superlief!!!!
    Fijn weekend!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat weer een plaatje geworden. Helemaal leuk met de christmas slingers, en wat een enige stempel is dat weer.
    Groetjes Marcelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje. leuk met die slingers.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje van een magnolia. Zo lief en wat heb je er weer een prachtige combinatie van gemaakt Angela. Super.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela,

    Wat een geweldig kaartje! en de stempel .... een plaatje. Het is een prachtige combi, alles bij elkaar. Alvast fijn weekend,
    XX, Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje en wat een mooie kleuren ook. Super. Groetjes en een prettig weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhh geweldiggggggggg wat een lieffie, ik kan niet wachten op de nieuwe serie magnoliaatjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart angela
    wat een lief stempeltje
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Angela,
    Wat lief dat je ondanks je drukte toch nog een kaartje gepost hebt. Deze magnolia is ook weer top evenals je kaartje. Ik ben zeer benieuwd naar je kaartjes,die we pas op de demo-dagen kunnen zien. Ik kan haast niet wachten!!Veel liefs van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wederom een beauty, prachtige kleuren en leuke details.

    Liefs en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hoi
    een erg leuke en mooie kaart vooral de kleuren spreken mij erg aan en die vlaggetjes helemaal gaaf
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh man he die is ook weer zo mooi, waarom is spijkenisse zo ver weg grrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Er komt een superleuke serie aan zie ik wel weer.
    Ook dit kaartje vind ik weer een topper!!

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi kaartje en die magnolias zijn wel weer heel leuk

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Angela

    Wat een schatje van een kaart.
    Echt Super lief gemaakt.
    Heb een fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Ook dit is weer een hartstikke leuk kaartje,
    met mooie kleuren .

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig! dit is een van de leukste magnolia's die ik heb gezien. Mooi kleurwerk! En die vlaggetjes vind ik top!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schattig kaartje en wat een lief afdrukje is ook dit weer.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave kaart weer Angela, je hebt idd de gang er goed in. Mooie nieuwe Magnolia heb je gebruikt.Geniet erg van je kaartjes.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattige kaart met de nieuwe stempel.
    Blijf de bloem van Crealies ook erg mooi vinden.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is je kaart weer mooi zeg, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. o deze is geweldig de vlaggen de bloemen en het stempeltje allemaal Super leuk !!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw! echt gaaf al die nieuwe creaties..
    sorry dat het alweer een tijdje geleden is..
    maar als er bij 1 ding fout gaat dan gaat de rest ook fout,.. haha
    maar echt gaaf die kerst kaarten!!
    ben zelf ook alweer een beetje begonnen voor kerst langzaam maar zeker,..
    maar niet zo mooi als jij.

    dikke kus sammiej

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super Super gaaffffffff Angela
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaart Angela,lief die stempel,mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is weer een geweldig mooi kaartje Angela! Prachtig in die bruine tinten en wat een leuke vlaggetjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi die Angela,
    Wat leuk en apart en kerstkaartje in het bruin.
    Boven me schreef al meer mensen over de vlaggetjes en ik ben het met ze eens.
    Groetjes LIda en ik ben benieuwd naar de rest van je kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is weer prachtig, en in bruintinten, dat vind ik helemaal super ( ik heb wat met bruin, of zou dat komen omdat ik zo heet hahahaha)

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  29. schitterende kaart angela
    erg mooi gemaakt
    die tilda is echt super lieff:D
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schatje Angela en het stempeltje zo leuk, kan niet wachten tot ze er zijn hii.

    Tot vrijdag.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kaart is het geworden.
    Ik volg je,

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een plaatje zeg, die nieuwe stempels zijn zo lief, en die bloemen prachtig!!!!
    tot vrijdag, lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen