zondag 24 maart 2013

30 maart Make and Take bij DoeaDing!!!



Aanstaande zaterdag geef ik een Make and Take bij DoeaDing, ff gezellig voor de paasdagen!
We gaan, heel toepasselijk, dit Paas kaartje maken, mocht je dat niet zo leuk vinden kan er altijd een andere tekst of magnoliaatje op geen probleem!
Kleur je in met copics kan je altijd de volgende kleuren meenemen en het Tildaatje ook inkleuren.
Kleur je in met Distress dan krijg je een afdrukje mee.

Je kan je opgeven bij Marlous bestelling@doeading, of denk je ik weet het niet zeker kan je altijd aanschuiven!

Make and Take €4,95

Copics:

E13,E11,E02 en E00
N7,N6,N4,N3 enN2
BG75,BG72 en BG70

Uiteraard hoop ik op een enorme opkomst!!hihih

Zou het heel leuk vinden als jullie gezellig aanschuiven!

Misschien tot dan?

Liefs,
Angela




10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Angela.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela,
    Wat een leuk kaartje voor de Pasen. Helaas kan ik niet 30 maart maar vast wel een ander keertje. Nog bedankt voor de super gezellige dag gisteren.
    Liefs
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Angela.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat een schatje Angela.

    Liefs Suze xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohw wat een lieffie Angela, jammer ga donderdag al naar Marlous, jammer, ontzettend leuk kaartje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje.
    Super lief.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een lieffie hoor Angela!
    Maar ja net iets te ver weg om voor naar Spijk te komen!
    Afgelopen zaterdag een super dag gehad en mijn box is klaar!
    Bedankt voor de gezelligheid en misschien toch tot gauw!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattige Paas kaart Angela, dit is toch wel een van de leukste stempels voor Pasen. Ja, bij mij een kerstkaart nu, maar ik was precies aan de beurt deze week voor de challenge met als thema Christmas.
    Heel fijn weekend nog!
    Lieve groet, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige paaskaart zeg mooie kleuren en de stempel is zo'n schatje, fijne paasdagen liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen