dinsdag 15 januari 2013

Gelukt! PPffff!



Gelukt! Pfffff........ 
Bedankt allemaal voor jullie reactie wat er nu gelukt is geen idee, maar kon weer in ene uploaden.... gelukkig
Ja een bekend modelletje, maar ja ook zo leuk dus vandaar weer een leuk variantje met tag uiteraard!hihi
Ook weer de klimop van Cottage Cutz en het hoekje van Lala Land Craft en weer in de winkel van DoeaDing te verkrijgen. De bloemen zijn van Memory Box en zijn door enorm succes alweer uitverkocht.
Het papier is van Magnolia.

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest en de altijd leuke reactie! Ik vind het zo leuk dat jullie elke keer weer de moeite nemen!

Liefs,
Angela

32 opmerkingen:

  1. Gebruik je al Google Chrome? Dit kan de oplossing zijn voor jouw probleem...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blogt wss met IE Angela? Daar zijn veel problemen mee. Zelf heb ik een tijd terug ook telkens problemen gehad en bij het helpcentrum van blogger adviseerden ze me op Google Chrome te installeren want daar zijn geen problemen mee. Heb je ook al de nieuwe interface van blogger? Want de oude gaat helemaal verdwijnen.
    Hoop dat je het snel voor elkaar krijgt, succes!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lukt mij ook niet meer, ben de hele morgen al bezig
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan moet je het eens proberen via HTML
    daar lukt het nog wel mee, bij mij althans !!
    blogger is weer aan het reviseren>>>>

    succes groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had ik ook! Met Google Chrome lukt het nu wel...

    Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Google Chrome installeren en bij Picasa veel oude bestanden/foto's verwijderen, zit meer overtollig in dan je denkt.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://frouwkesrechthoekje.blogspot.nl/2012/11/blogruimte-te-kort-oplossing.html
    Misschien heb je hier wat aan??? Succes!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij werkte het ook niet.. Nu via Google Crome werkt alles op rolletjes momenteel.

    Groet, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Typ in bij google: Picasa. Je gaat dan op zoek naar je webalbum. Als het goed is staan hier jouw blogfoto's in. Als je hier nu nieuwe foto's inzet (uploaden), dan kun je ze in je blogpost zetten. Kies dan niet voor 'uploaden', maar voor 'van Picasa webalbums'. Als het niet lukt, mag je altijd mailen.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lukte mij vanmorgen ook niet, had ook ergens gelezen dat het met Chrome wel werkt, die heb ik ook op de laptop staan, dus meteen geprobeerd. Zonder problemen foto geupload. Dus het zal aan Internet Explorer liggen.
    Succes!

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi,
    het is echt heel vervelend en lastig geworden vind ik. Eerst was he t zo simpel maar nu.......
    Groetjes jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ook al vaak gehoord da thet met google chrome wel lukt, maar als ik dat installeer, kunnen mijn jongens niet meer op it's learning terecht (een website voor school)
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb en Internet Explorer en Google Chrome, ik gebruik ze afzonderlijk naast elkaar. Ik kan nl. m'n werkmail ook niet gebruiken in Internet Explorer en ik Chrome wel. Dus volgens mij kan je ze gewoon allebei tegelijk gebruiken, tenminste, hier wel.
      (dus meestal gebruiken we IE, en voor de dingen die niet werken in IE gebruiken we Chrome)

      Succes!

      Verwijderen
  13. Jij Ook al!!!!
    ik ben nu Google chrome aan het installeren, maar ben nu mijn favorieten kwijt!!!
    uploaden heb ik nog niet geprobeerd!
    wat een ellende!!
    sterkte ,
    groetjes Jacqueline( net weer terug van vakantie!!! Ha, HA,)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Angela,

    Ik gebruik Google Chrome en heb nergens last van ook ik heb Internet Explorer voor gewoon internetten en Google Chrome voor nieuwe berichten op mijn blog te zetten werkt als een tierelier ha ha ha succes Angela.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk hoor, die bloempjes zijn echt schattig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat het gelukt is Angela. Lukte het met IE ofmet Google Chrome? Ik werk het meeste met IE maar blogs doe ik met Google Chrome omdat je daar geen last hebt.
    Je kaartje is weer geweldig leuk!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou voor zo'n leuke kaart doe ik graag de moeite om te reageren,het is een plaatje,mooie klimop en bloemen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schitterend kaartje Angela!
    Zie je zaterdag!!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Angela,

    Altijd weer snoezig die leuke tags!! En wat heb je er weer een werk van gemaakt echt weer helemaal het einde!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Angela, ik begrijp dat je problemen had met uploaden van foto's op je blog? Nou dat heb ik nu dus ook weer, bij mij lukt het ook niet op het moment, mijn vriendin Wendy heeft ze voor me op mijn blog gezet....wat een drama toch steeds met blogger.
    Wat heb jij dan gedaan, dat het nu weer lukt? Wie weet heb ik er ook wat aan. Je kaartje ziet er in ieder geval weer geweldig uit! Super leuk model blijft dit en wat gaaf die klimop! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje, leuk model!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo,
    Wat een super gave creatie... Ik zit al een tijdje te twijfelen om de klimop te kopen, als ik dit zo zie moet ik eigenlijk niet twijfelen!!!
    Ik ben erg benieuwd welke bloem er is gebruikt van Memory box?!

    Ik hoor het graag

    Groet, Deborah
    Http://boortj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heey angela,

    een prachtige kaart is het geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooi kaartje hoor, had hier ook problemen met uploaden, gelukkig met chroom gaat het hier wel

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Angela,
    Sinds vorige week volg ik je blog. En bij deze wil ik je laten weten dat je mooie creaties maakt.

    Groetjes
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een super lief kaartje.
    erg leuk.
    het stempeltje is ook erg schattig.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen