donderdag 2 augustus 2012

Kerst tag...



***

 
De vaart zit er goed in, dus ik heb weer een tag gemaakt in kerst stijl. De nieuwe kerst Magnoliaatjes zijn er weer en die zijn me weer schattig! Je weet gewoon niet welke je moet kiezen, dus maar niet gedaan!hihih
Deze Tilda vind ik ook zo schattig. Het is weer een tag "less is more" geworden!hihi Lekker veel stansjes erop. 

De bloemen, takjes, kerstboom, kleine tags zijn Doohickey's van Magnolia. De tekst is van Unique prachtige lettertjes. Grote hart achter Tilda is een Spelbinder. Sneeuw sterretjes zijn van MFT.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kerst tag vinden en kijk weer uit naar jullie reacties.

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest!

Liefs,
Angela

23 opmerkingen:

  1. Hoi Angela,
    Wat een geweldige tag, die mag wel op de mat vallen hoor. Zo zie je maar het hoeft niet altijd rood en groen te zijn voor de kerst. Mooie kleuren en tilda, ja.......... ze zijn weer geweldig!
    XX, Cora.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi angela
    toch heerlijk als je de vaart erin hebt want deze tag ziet er geweldig mooi en kerstig uit:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi weer Angela. Als er zo'n kersttag/kaart bij mij op de mat zou vallen, zou ik de kerstboom het hele jaar laten staan :-)
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een prachtige tag gemaakt Angela.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vaart zit er zeker lekker in.
    Echt weer een snoepie deze magnolia.
    Heerlijk less is more kersttag geworden dus.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jee en nog 1, je maakt er een waar feestje van.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatjeeeeeeeeee en wat zijn ze weer leuk de magnolias een schitterende tag

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Angela,

    Je tag is natuurlijk helemaal the bom!!
    En je bent al helemaal in kerst sfeeren zie ik!! Ik negeer de kerstprikkelingen nog even, maar je mooie tag is echt te gek hoor!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pracht exemplaar weer.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wouw Angela, wat ontzettend mooi. Supersss

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou je bent weer goed bezig geweest hoor voor de kerst voorraad. Erg lief Tagje is het geworden.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer prachtig mooi Angela.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi is je tag geworden! Ik hou ervan om veel erbij te plakken! More is mooi!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whooo iedereen begint stilaan aan de kerst...nu lijkt het nog ver, maar hij zal er snel zijn en met zulke mooie kaarten kan het niet stuk!

    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauwwwwwwwwwwwwwww Angela wat is die weer top geworden zeg....

    Groetjes Gerrie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Angela,

    Wat is ze leuk die nieuwe Magnolia stempel super mooi gedaan hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, de zomervakantie zit er bijna op, de Kerst komt er weer aan straks. Ik zit er nog niet in, maar jouw creatie doet mijn vingers jeuken. Wat gaaf en mooi!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf deze ga ik zaterdag echt maken, heb me kerst papier al gepakt
    Ben heel benieuwd naar je ander mooie dingen.
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo'n kaart wil ik echt wel ontvangen hoor, wat mooi en wat een schatje. Gaaf gedaan Angela.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooiiiiiiii,
    Echt SUPER mooi.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hach, traumhaft schön,
    einfach herrlich anzusehen.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen