dinsdag 10 januari 2012

Bedankt meiden.....



Voor al die mooie kaartjes die heb ik gekregen voor mijn verjaardag!!De felicitatie via mijn blog onwijs bedankt meiden!!! Oo ik vind de kaartjes zo leuk en mooi, ze staan allemaal zo mooi bij elkaar! Het is zo moeilijk om te kiezen tussen al dat moois, dus heb ik visite laten kiezen.... en de winnaar is geworden.......


En omdat de keuze best moeilijk was en het een haartje scheelde sponsort mijn moeder de tweede prijs en dat is gewonnen door....

Cora!!


Gefeliciteerd meiden!!!! De prijsjes komen naar jullie toe!
Ik laat jullie nog even in spanning, als de prijsjes binnen zijn dan zet ik het op mijn blog.


Ik heb ook nog even tijd gevonden om een kaartje te maken. Met een van de schattige Tilda van de nieuwe Magnolia collectie. Wat zijn ze schattig allemaal! Ik had me voor genomen dit keer niet zo veel aan te schaffen, maar ja dat voornemen is ook verdwenen want er zijn weer een paar in mijn mandje gevallen...hhihih
Je kan alle spulletjes die ik heb gebruikt vinden bij DoeaDing


Uiteraard weer de MFT bloemetjes en de hartjestag, randje en blaadjes zijn Doohickey's van Magnolia.

Ik zie dat er ook weer nieuwe volgers zijn, dat is ook weer een reden voor een leuke candy
Als ik de 525 volger haal, dan doe ik weer een leuke candy.

De kaartjes, die gewonnen hebben, zet ik nog op mijn blog

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest en ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.


Liefs,

Angela




14 opmerkingen:

  1. Jippie ik heb gewonnen.
    Ik heb alle kaartjes in het echt gezien dus vind het ook niet gek dat je de visite heb laten kiezen.
    Maar ben natuurlijk erg blij dat ik gekozen ben.
    En Cora natuurlijk ook gefeliciteerd.
    Ik ga me vast op de deurmat nestelen,ben zo benieuwd.
    Je kaartje is weer een beauty.
    Het papier en het hart,helemaal leuk.

    xx esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat is dit een prachtige kaart! Kan me voorstellen dat je voornemen al weer gebroken is, super mooi is ie!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi angela
    alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je kaart is gewoonweg SUPER!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk kaartje, past zo mooi allemaal bij elkaar!
    Super! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    je kaartje is helemaal geweldig.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, het kaartje dat je laat zien mag er echt zijn hoor. Schitterend. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angela,
    Wat leuk dat ik ook in de prijzen ben gevallen. "Hartelijk bedankt, moeder van Angela". Esther van harte gefeliciteerd met je prijs. Angela, je kaart ziet er weer schitterend uit, vrolijk kleurtje en alles past weer mooi bij elkaar. Een mooi begin van het nieuwe jaar.
    Wij zien elkaar zaterdag weer.
    XX, Cora.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Angela alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke kaart heb je weer gemaakt

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Mooi van kleur ook en een schattige stempel.

    Esther en Cora gefeliciteerd met jullie prijs.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk en mooi kaartje Angela! Kon niet eerder reageren, zie blog, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Esther en Cora van harte gefeliciteerd met jullie candy.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, mooi papier en die hartjestag is super.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Cora, wat een mooie details,
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje hoor lieve kleurtje geniet er nog maar poosje van je kaarten Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje weer, en Esther en Cora gefeliciteerd met het winnen van de candy xx

    BeantwoordenVerwijderen