vrijdag 1 april 2011

Candy Time!!

Hieronder zie je de nieuwe kaartjes.


Ik had het al eerder gemeld dat het wel weer eens tijd is voor een Candy!
Als dank voor het aanmelden en volgen van mijn blog en de altijd super leuke reacties!!
Daar mag wel wat tegenover staan!
***
Zoals jullie ondertussen wel weten ben ik een magnolia verslaafde, dus wil ik deze Tilda uit de nieuwe collectie verloten!

Als je mee wil doen aan de Candy:


*Meld je aan als volger als je dat nog niet bent.
*Als je een blog hebt zou ik het leuk vinden als je het op je blog plaatst.
*Heb je geen blog meld je dan aan via e.van.dorp@versatel.nl
***
De Candy duurt tot 1 april en dit is geen grap!!hihhii
Ik hoop dat jullie gezellig meedoen!
Liefs,
Angela

81 opmerkingen:

  1. hallo, leuk hoor die candy
    ik doe mee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een geweldige candy :)
    als het idd geen grapje is, dan wil ik zeker mee doen hahahah :)
    ik ben uiteraard al volger zoals vele andere, maar goed dat is niet zo gek, wie is er nou niet gek op mooie kaarten en magnoliatjes hihihihihi..

    nou ik ga hem gelijk op mijn site plaatsen hoor :)

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke candy, ik zou graag een gokje wagen. Dank je wel voor de leuke kans
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Angela,
    Ik ben helemaal gek van magnolia. Dus ik ga zeker een kansje wagen.
    Hij staat op mijn blog.
    En ik ben ook volger.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela,

    Wat een leuke candy, ik doe zeker graag mee. Ik heb je candy op mijn blog gezet en ik ben ook een volger van je.
    Ik zou het leuk vinden als je ook eens op mijn blog kwam kijken.
    lieve groeten jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ik doe meeee!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief van je om weer een candy weg te geven. En wat voor een..... wat een schatje is deze Tilda toch weer. Dank je wel voor de kans om haar te winnen.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow en nog wel DE MAGNOLIA die ik erg leuk vind....Dus ik waag ook een kansje.
    Vind haar super gaaf Dus hartelijk bedankt voor de kans die wij krijgen om deze stempel te winnen.
    Hartelijke groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    wat leuk!!! Nou, wil graag die mooie stempel winnen!! Dus hij staat op mijn blog! En volger was ik al dus.... nu maar héél hard duimen!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje deze Tilda!! Wij doen graag mee en wagen dus een kansje. Volger waren wij al en de candy staat la op blog.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. volger ben ik al, en een kans voor zo'n gave stempel laat ik zeker niet liggen. Dank je wel voor de kans om dit te winnen.

    Succes dames.

    Gr Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Angie,

    Wat lief van je dat je dit doet! Ik doe graag mee, volger ben ik al een tijdje en ik heb de candy op mijn blog gezet.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi meis
    wat een super lieve stempel is dit van de nieuwe collectie, ik ben ook helemaal gek geworden van magnolia, ik heb er al weer diversen gekocht en als ik iets win kijk ik altijd meteen of er magnolia's zijn, hihihiihiihih
    dank je wel voor deze kans meis
    volger ben ik al een tijdje en de candy staat al in mijn sidebar
    een fijne avond meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauuw wat een leuke candy en ik wil zeker een gokje wagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I follow and it's a lovely candy. I've put this on my sidebar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhh hardstikke leuk weer, ik doe mee hoor en het staat op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik als vaste klant zijnde doe natuurlijk ook mee.
    Wat een toestand zeg zo een leuke magnolia winnen,kan niet wachten!!haha

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo angela,
    Natuurlijk doe ik mee aan je Candy, fijn dat het zo lekker loopt met je blog.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke candy, ik doe graag mee. volger ben ik al, en ik zet 'm in mijn sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke candy, ik doe graag mee.
    Ben volger geworden van je blog......mooie kaarten maak je.
    Esther B.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik doe mee, het is zo'n lief stempletje!
    groetjes en een dikke knuf van mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige stempel weer. Uiteraard doe ik weer mee. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke candy, die wil ik echt hebben! Ik waag een kansje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een top magnolia!! Bedankt voor deze mooie kans, ik waag graag een gokje.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hey angela, wat leuk deze candy en dan nog precies die schattige magnolia met vlinder.
    Super ik doe graag mee. veel liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thanks for the chance to win this wonderful Tilda. I love these stamps. I hope to get lucky. I'm your old follower. Link posted on the left sidebar by date http://www.fantasy-of-sequins.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee met je candy Angela want ben de laatste tijd helemaal in de ban van magnolia...
    De candy staat op mijn blog.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige stempel. Ik, als vlinderliefhebber, wil er wel een gokje op wagen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jeeh een kans om een Magnoliaatje te winnen ! En wat voor 1 echt te schattig! Ik heb je een mailtje gestuurd daar ik geen blog heb! Bedankt voor deze kans! Groetjes Liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel erg leuke candy, dus ik doe graag mee! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke candy heb je weer,ik doe graag mee,en ben al volger van je blog.
    Fijn weekend.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oei wat een leuke candy Angela, wat een prachtige collectie is dit toch weer! Ik heb me gelijk aangemeld als volger, en de link staat ook op mn blog! Bedankt voor deze leuke candy!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat leuk dat je een candy weggeeft. ik wil graag een poging wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Angela,

    lief dat je deze candy weggeef :)
    Ik vind ze ook super lief....volger was ik natuurlijk al:):).

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Angela,
    Wat een leuke candy, en natuurlijk vooral die stempel daar wordt je wel blij van wat een leukerd.Deze zou dus ook uitstekend in mijn magnolia collectie staan.Hoop dus een kans te maken op die fantastische stempel.Ik heb de link ook op mijn blog geplaatst.Nou succes met je blog, en tot de volgende keer.
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Angela,
    Wat een leuke candy. Natuurlijk doe ik mee. Wie wil er nou niet zo'n lief stempeltje winnen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hai Angela, wat gezellig weer een candy! Ik doe gezellig mee hoor, een pracht kans om deze super lieve stempel te winnen! Een gezellig weekend gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Sodeknetters een super gewilde candy!! Maar eh....ik doe ook mee hoor Heel graag!!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooie creaties maak je. Ben gelijk volger geworden en wat een gave candy( daar wil ik wel een gokje voor wagen) Zal hem gelijk op mijn blog plaatsen.

    groetjes san

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een super candy angela, ,maar je al die reactie's zijn toch superr, je maakt ook mooie dingen . groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Angela,

    Deze collectie is weer eens niet te weerstaan, natuurlijk waag ik ook een gokje.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een super leuke candy, Angela.
    Ik heb je candy gelijk in mijn sidebar gezet.
    Dank je wel voor de kans om deze te winnen.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuke blog heb je hier, je maakt echt prachtige dingen. Volger ben ik al geworden, dus ik doe graag mee met je candy.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  44. oh oh oh, wie wil er nu niet meedoen met een candy Magnolia ???? Graag waag ik mijn kansje. Volger ben ik al een tijdje.
    Bedankt voor deze kans,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een superleuke candy hij staat op mijn blog.

    groetjes rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een mooie candy, daar wil ik graag aan meedoen.
    Mijn compimenten voor je leuke blog. Ik ben gelijk volger geworden en jouw candy staat in mijn sidebar.

    Groetjes Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat zijn ze weer leuk die nieuwe Magnolia's. Ik wil graag een kansje wagen. Ga het gelijk op mijn blog plaatsen. Bedankt voor de kans.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een mooie candy Angela en uiteraard wil ik mee doen. En ga zo de candy plaatsen op mijn blog.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een schattige candy Angela! Ik doe graag mee!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wow zou super graag deze candy willen winnen vind deze stempel geweldig ......dus ga me gelijk aanmelden als volger

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat leuk dat je je verslaving met ons wil delen. Ik doe graag mee.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik wil wel een gokje wagen voor de stempel van Magnolia. Ze zijn zo mooi.
    Groetjes,
    Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe mee! Wil deze schattige magnolia heel graag hebben! Zet je candy op mijn blog. Kom je daar ook eens een kijkje nemen?

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wow, wat een gave stempel. Ik doe graag mee, zou het super vinden als ik de stempel kom winnen. groeten Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  55. hoi angie

    wat een leuke candy !!!! die wil ik wel winnen dus ik wil wel meedoen hoor !!!!

    liefs jurian

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe ook mee hoor. Het is zo'n schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo Angela,
    Jaaaaa en zo krijg je er volgers bij....heb me dus net aangemeld en ga zo de candy plaatsen.
    En dan nog iets......bloggen werkt al verslavend en moet er nu nog een verslaving bijkomen? ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  58. hoi angela
    wat tof dat je ook een candy doet
    ik doe heel graag mee volger was ik al lang en de link heb ik ook geplaats
    en nu maar duimen
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hartstikke leuk zeg. Mooie stempel. Ik doe graag mee en ik zet je candy meteen op m'n blog!
    groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Oh wat gaaf, ik doe graag mee hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een mooie stempel is dit zeg. ik doe graag mee.
    groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wauw wat super gaaf daar wil ik wel aan mee doen
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een leuke candy! Ik heb nog geen Tilda van de nieuwe collectie dus zou het super vinden om deze te winnen! Ik heb je candy genoemd op mijn blog en ben volger geworden!

    groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. What sweet candy!! that stamp is adorable thanks for the chance

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Jeetje, wat leuk zeg. En zo'n leuk stempeltje ook. Super. Natuurlijk heb ik de link even op mijn blog gezet, helemaal bovenaan. Volger was/ben ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wahw zoveel liefhebbers voor die mooie candy, en ik wil ook nog graag meedoen want ik vind hem ook supertof.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Je bent niet de enige magnolia verslaafde, dus ik waag graag een gokje.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  68. O, ik had dit berichtje helemaal gemist, maar ik wil ook graag meedoen als het mag. Ik vind dit een erg leuke stempel :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een leuke candy heb je hier staan zeg, en wie vindt ze nu niet errrrugg leuk die magnolia's.
    Ik in ieder geval wel, dus ga me bij je aanmelden want ik ben nog geen volger, zie datje al erg veel volgers hebt. 401 ga ik worden.
    Als je nog tijd over hebt kun je misschien ook eens bij mij langskomen? kaartjesvanliesbeth.blogspot.com.
    groetjes en heel veel succes nog de laatste dagen met je candy.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hey Angela!
    I just found out your blog in I can only say that I LOVE YOUR WORK!!! You're amazing!!
    Thanks for the chance to win this great candy! I don't own any Magnolia stamps because I can't afford to buy them for now. I really hope to get some luck with this terrific candy!!
    Hugs, TinaM

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hoi Angela, wat een leuke candy wil graag meedingen naar de supergave stempel.
    Hoe ik dat op mijn blog moet zetten weet ik nog steeds niet, lukt me niet baal baal baal, maar hoop dat het zo ook mag.
    Liefs Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hallo ik ben net volger geworden van je blog , mooie kaarten maak je ben zelf net begonnen met de tilda afdrukjes. Ik doe graag mee aan de candy echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Haalo,
    Ik ben net volger geworden van je blog. Wat een leuke candy is dit..
    Hij staat ook in mijn sidebar...kom gerust eens kijken..
    Groetjes Elise
    www.elisescreacards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Thanks for the chance I've added you in my sidebar hugs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Dank voor je leuke reactie op mijn blog...
    Bofferd...jij zit dus gewoon tussen al dat leuks.....
    Maarr....misschien kun je je baas het even laten lezen ;0) Een leuke cadeaubon is ook altijd goed.....;0)
    Fijne lente dag


    Oh en je kaartje...super, wat een lieverdje

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoi Angela,
    Doe zeker mee met de candy, vind de magnolia stempels geweldig.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Aww she is such a sweet magnolia and I would give her the best home. Thanks so much for posting your candy, I have a link on my page for you to check out! Thanks again Angie have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. super cute candy! I love this sweet stamp. Your follower gadget is gone but i will be back to follow.
    cheers

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een super candy! Ik doe graag mee!

    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Leuke candy zeg! Daar wil ik wel aan mee doen. Je staat ook in m'n sitebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hi Angela!
    Thanks for the chance to win this beauty... I would like to be the lucky winner :) looooooove Magnolia stamps
    I'm your follower and linked this sweet candy on my blog.
    Thanks!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen