zondag 13 februari 2011

Something special just for you!


In het weekendje heb ik ook weer een valentijnskaartje gemaakt. Lekker rood! Ik vind het altijd een moeilijke kleur, maar dit keer goed gelukt gelukkig!

Copics:

shirt: R59,39,37,35
Broek: E43,42,41
sokjes: E42,41
Haar: E47,44,43,42
Kroontje: Y26,28
Gezicht: E13,11,02,00

De DoeaKit is ook weer uit!!!!!!!!!!
De kit is echt super mooi en onwijs leuk gevuld met embellies.
Als het kaartje klaar is zet ik em erop!

Ik wil iedereen bedanken voor jullie altijd leuke reacties!! Het is zo'n feest om ze elke keer weer te lezen!!
Fijne dag allemaal!!

Liefs,




29 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je gemaakt, mooie kleuren ook en de demo dagen staan in mijn agenda hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig leuke kaart Angela, gaaf papier ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi angela
    wat is het een leuke neen schiterende kaart geworden
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    superrr mooi kaartje!!
    heel mooi papier en mooi gekleurd!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Angela,
    super kaartje heb je gemaakt:)
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart angela
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Angela, wat een schitterend kaartje en wat een mooie warme kleuren. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoepie zeg!!!
    En wat een leuk randje is dat,ik durf het bijna niet te vragen.....haha

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heeelll lief zeg, idd een hele mooie ,gave rand,welke is dat ??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Angela,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Angela, al een beetje bijgekomen van die twee ADHD-ertjes van gisteren? ;)
    Je kaartje is helemaal geweldig! Gave must have zie ik er in....hihi!
    Fijne dag verder.
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Angela,
    Een prachtige kaart. Dat diep rood is erg mooi. Je layout prachtig. Ben echt je volger geworden hoor.

    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Angela, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Die kleuren zijn geweldig.
    Fijne dag nog.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi angela ik vind je kaart heel leuk ik heb er ook weer een aantal gemaakt van de week ga ze vandaag allemaal erop zetten. Groetjes van Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi angela,
    wat een mooie kaart, mooie klauren.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje, maar in het echie nog veel mooier ;-) Was super gezellig gisteren hoor, dat doen we snel nog eens over he? Of je moet het niet meer aankunnen , twee van die....dwazen tegelijk op visite hahaha.
    Nou ja, eerst zien we elkaar lekker weer op 4 maart in Spijkenisse, ik heb er nu al zin in;-)

    xxElly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig mooi kaartje!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart hoor en super mooi gemaakt. De kleuren zijn ook geweldig!!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ohhhhhhhhhhhhhhhh wat is die mooi Angela wat een leuke Hartjes is dat een pons ??????????

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is heel erg leuk geworden, vrolijk, hartelijk, gezellig.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf kaart Angela en die kleuren zijn prachtig.
    Mooi hartjesrandje trouwens.
    De data van de demodagen staan genoteerd. Ik kom een bezoekje brengen.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel leuk en prachtig kaartje Angela!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk kaartje, mooie kleur hoor! Ben nieuwsgierig naar je kaartjes uit de Kit.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hartstikke mooie kaart en dat rood vind ik geweldig.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een leuk kaartje weer angela en ook je andere creatie is top!!! Jullie hebben het vast heel leuk gehad met elkaar!
    Wlke dag ga jij naar marlous in het atlas hotel. Ik ben er op zaterdag!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Angela, wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Is dat de nieuwe randpons van Martha Stewart? Oh, die wil ik! Waar heb je die weer vandaan? Ik wilde je even netjes melden dat ik een creatie van je gelift heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geef jou mooi papier,Magnolia stansen en een stempel en voila...een schitterende kaart is het resultaat.Leuk gedaan weer!

    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje,,ik hou zelf niet van rood maar hier ben ik weg van,,echt moooi.
    Ik ben dan ook direct je volger geworden,wat een mooi blog heb je.

    Liefs Michaela en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een snoeppie Angela, echt prachtig.
    Mooi papier en kleuren heb je gebruikt.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen