zaterdag 5 december 2009

De grote dag!!

En de winnares van de Blog Candy is geworden ( drum rolllllssssss!hihi)
NR 19
Het is de leeftijd van Marianne geworden, dus Marianne
geef je adres dan stuur ik de stempel zo snel mogelijk naar je toe!!
***
***
Heel veel plezier er mee!!!!
Ik wil iedereen bedanken die hebben meegedaan!
En ja ik blijf het zeggen en niet om te slijmen, maar vind het super leuk dat ik elke keer weer van die gezellige lieve reacties krijg op mijn kaartjes!!!
Ontzettend bedankt!!
Liefs,

7 opmerkingen:

  1. hoi Marianne gefeliciteerd met je stempel en heel veel plezier ermee.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Marianne en laat eens een kaartje met de stempel zien!1

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. marianne gefeliciteerd met het winnen van de candy, heel leuk voor je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi marianne van harte met je mooie stempel Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marianne gefeliciteerd, En Angela bedankt voor het meedoen.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoiii

    Marianne gefeliciteerd met je stempel hoor
    je boft maar hoor hihi

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angela

    Ik wist niet dat Sinterklaas ook op internet zat
    Super bedankt dat ik toch met mijn leeftijd nog wat kan winnen(hihi)
    Ik ben er erg blij mee.
    Angela je heb mijn dag weer helemaal goed gemaakt dikke kus van de gelukkige winnaar Marianne

    BeantwoordenVerwijderen