woensdag 8 juli 2009

nog twee kaartjes van de Juli Cardkit

**********
Deze kaartjes heb ik weer van het papier van de cardkits gemaakt en ik moet je zeggen ik vind het weer super papier!! De bloemetjes heb ik van lint gemaakt, de tekst Happy Birthday zijn rubons, de stempel van het bovenste kaartje is van C.C. Design en van het onderste kaartje van High Hope Stamps . Alles wat ik verder heb gebruikt zit in de Cardkits van Simpel-Scrappen

Gezellig dat je weer bent langs geweest!

Liefs,
Angela

3 opmerkingen:

  1. Ohhh Angela,wat heb je weer schitterende kaartjes gemaakt.
    Mooie stempels ,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige akartjes heb je er weer mee gemaakt Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer super leuk en mooi. Wat een geweldige stempeltjes heb je gebruikt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen