donderdag 7 juni 2012

Een "aardigheidje"....

Dit keer een kleine candy en wel een pakketje van de Make and Take, die ik laatst bij DoeaDing heb gedaan. Vind je het leuk om zo'n pakketje te winnen, doe dan mee en laat een reactie achter.
Voor de rest hoef je niets te doen, het is gewoon een "aardigheidje" 


***

Op de foto zie je onze nieuwe aanwinst Wilsons, een Britse Korthaar en komt over een paar weekjes bij ons wonen.
Is het geen schatje?

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest en bedankt voor de altijd leuke reacties!

liefs,
Angela

53 opmerkingen:

  1. Hoi Angela ik weet niet wat ik liever vind, de tag of de kitten, eigelijk alle twee, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooooooooooooh wat een poepie zeg haha, je tag ook hoor ( lol )
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AAAAAAhhhh OOOOOOHHHHHH LIEFFFFFFFFFF!!!!!!! :-)

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooooh, how cute!<3<3
    Lekker lieeeeef!

    Liefs, Jeannette
    ( o ja...je tag is natuurlijk ook niet te versmaden!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat een lieffie.
    Zo'n poeppig koppie.
    Nu mag je je bullen wel in toom houden met dit schatje!!

    Natuurlijk doen ik mee om een gokje te wagen.
    Wie wil dat nou niet zo'n schattig pakketje winnen.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    Wat een leuke tag heb je gemaakt en super schattig jullie
    nieuwe aanwinst Wilsons

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig poesje, echt een lieffie!!! Mooi van kleur ook zeg!!!
    En ik doe graag mee hoor voor het mooie pakketje, altijd super leuk om zoiets moois te winnen toch??

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat lief. Ik smelt helemaal
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een liefie zeg, echt een snoes. Je tag is prachtig, die zou ik graagbook eens probereb te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angela,ik ben altijd in hoor voor een aardigheidje,doe daar nooit moeilijk over hoor(lol)
    En je tag is schattig,maar dat poesje ook zeg, wat een scheetje en die mooie oogjes,zou er bijna weer aan beginnen,maar na drie katten gehad te hebben houd ik het effe rustig,groetjes weer en tot de 16 de bij doe@ding Francis XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik reageer bijna nooit meer op blogs maar nu kan ik het echt niet laten...wat een schatje (leuke naam!).Zou er ook zo graag een kitten bij hebben dus je snapt wel dat ik een beetje jaloers ben.Geintje.
    Dat wordt wel de hele tijd engels tegen hem praten...

    Groetjes uit Spijkenisse,
    Harriët XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I always love blog candy, thanks for offering it! And what a cute little kitty.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Angela, wat een hartverwarmend lief poesje. Je zou direct om gaan en zo'n beestje aanschaffen. Jammer dat ze bij thuis allergie hebben voor verschillende dingen waaronder honden en katten. En je tag is gaaf geworden. Zoiets zou ik ook wel een willen maken. Dat heb ik eigenlijk nog niet echt gedaan, althans niet zo. Groetjes en alvast een fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje geweldig, zou zo meenemen en een leuke naam, wens jullie heel veel plezier met dit mooie en lief poesje.
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is zo liefffffffffffff.
    Kan niet wachten om op kraamvisite te komen.haha
    Natuurlijk even lekker met hem kroelen als jij hem los kan laten.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke tag.
    En jullie katje. Aaaah zooooo lief. Echt een schatje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och wat leuk, een candy! Graag waag ik een gokje.
    En wat een poepie! Die is toch om op te vreten!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Angela

    Ik doe graag mee aan je candy, want je labels zien er altijd geweldig uit. Dit is dus de kans om er zelf ook een te maken. Lijkt me geweldig.
    Ik wil ook wel je kitten winnen hoor, wat een schatje is dat, lijkt me ook super om te hebben..

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wel een heel leuk 'aardigheidje".
    Uiteraard ben ik ook gek op je nieuwe katje.
    Wij hebben hie ook 3 raskatten rondlopen.
    2 Heilige Birmanen en een Ragdoll.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee zo'n make and take pakketje weggeven Ik doe mee.
    En wat een schatje is dit kleintje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. owwww wat super lief je kitten is dat het aardigheidje ;) wil die wel hebben hoor , denk alleen dat dribbel onze kater van 7 het niet zo prijs gaat stellen met een nieuwe bewoner erbij , dus de make and take daar ga ik maar een gokje op wagen hihi
    fijn weekend xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige Candy geef je weg. Lijkt me wel erg leuk om deze te winnen. Kan ik ook eens een keertje een a la Angie tag maken. Vind ze zo lief.

    Wat een schattig poesje krijg je.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk een 'aardigheidje'. Lijkt me leuk om te winnen, ik doe dan ook graag mee! En wat is Wilsons een schatje, zeg. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi en lief dat je dat zomaar aan ons weg wilt geven, en ik vind je nieuwe aanwinst een schatje om te zien, veel geluk ermee.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat is wilson een schatje en dank je wel voor de kans om dit aardigheidje te winnen.

    liefs San

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohh Angela wat een snoeppie zeg , en wat is die mooi van kleur geweldig echt zo,n kroel bolletje.

    Liefs Suze xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooohh, wat leuk Angela! Allebei hoor, zowel de kleine candy, maar eerlijk, ik smelt toch bij zo'n lieve kleine pluizebol! wat een schatje!!!
    groetjes, Anita de Bruin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi angela
    wat een schatje van een poes en zo mooi!!net als je tag/label ook al iets prachtigs en natuurlijk wil ik heel graag mee doen met jullie aardigheidje:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ohhh superrr wie wil dat nou niet winnen, ikke welllll, en wat een poepie is dit zeg, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik weet niet of ik mee mag doen,ik heb geen eigen blog Angela.
    Anders wil ik graag een gokje wagen.
    Je katje is toch echt een schatje.
    Alleen van dat koppie smelt Je al,wat een lieverdje.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een snoepie is dat zeg. Ik zou er bijna ook weer aan beginnen.
    En iets winnen, dat wil ieder een wel. Trouwens wat een enige tag heb je weer gemaakt.
    Groetjes Marcelle

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Angela

    Wat een schatje , hoop dat jullie heel veel leuke jaren met Wilson kunnen doorbrengen
    En ik zou graag, als het mag want ik heb geen blog, mee doen voor het pakketje , heb nog nooit een Tag gemaakt dus zou een echte uitdaging voor mij zijn
    prettige avond
    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schatje zeg je had het met de workshop toen over, als het goed is heb ik straks kittens rondlopen mijn poes is zwanger van onze ragdoll ben benieuwd wat daar uit gaat komen voor combo
    En wat winnen is altijd leuk en zeker deze vind de tags altijd zo leuk zoals jij die maakt
    Gr natas

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schat van een kitten en ja zo,n tag is altijd super .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super lief die tag en het poesje ook natuurlijk! ;)
    Ik waag mijn kans.....
    Bedankt en veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nou dat wil ik wel winnen hoor dat tag pakketje haha ben gek op tags!!! En wat een schatje jullie kitten. Mijn zus heeft ook een britse korthaar een grijze en ze heet Britt hihi. Heel veel plezier van de kleine pluizebol! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi, wat een lieve kitten, ziet er echt heel schattig uit. Bij deze wil ik graag een gokje wagen, kon helaas niet naar Spijkenisse komen, maar vind je tag heel mooi.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ooooh wat een schatje!!!
    We wagen graag een kansje voor je mini candy
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een schattige kitten!!
    En leuk zo'n aardigheidje...ik doe mee ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. hoi Angela..
    oooo ga je weer wat weg geven..
    ga ook een gokje wagen hoor ..
    ja wat een prachtig tag heb je gemaakt ...
    oeps oja ben bij je op de makea take geweest ..
    was weer super gezellig zoals altijd ....
    nou meid zie je zaterdag op de clubdag
    gaan we natuurlijk wel wat doen hé...
    jajaja 7 kippetjes aan de tafel en maar tokken hihiihhihi
    liefs Ggerrie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ahhh... Wat een super schattig katje... Word je toch gelijk verliefd op..:):)
    Ik wil graag een gokje wagen op het make en take pakketje... Altijd geweldige leuke creaties en nu alweer zo een leuke candy..

    Groet, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooi katje komt er bij jullie.
    Gezelschap bij het freubelen.....
    En zo'n mooie tag wil ik wel maken,
    dus waag ik een kansje.
    Groetjes Virginie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke candy geef je weg. Een prachtige tag in mooie kleuren. Wie wil dit niet winnen?? BVedankt voor de kans.
    Wat krijgen jullie ook een schattige nieuwe poesje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een dotje, zo'n lievertje kan niemand weerstaan! In vind de tag ook zeer mooi dus hierbij wil ik een kansje wagen.
    Fijn weekend!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuke tag is dat zeg. En die kitten aaaahhhhh wat een schatje. En voor die Candy, wat een leuk gebaar, ik doe graag een gokje.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Je tags zijn mooi en leuk maar dit kleine dropje steelt de show. Hoe zal dat gaan met die andere viervoeters?
    Je hebt wat om naar uit de kijken,
    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wow mooie creatie.... en wat een SCHATTIE....

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat een poepie...leuk en gezellig.
    mooie dag gisteren, was wel erg moe. maar het was het waard.
    ik wil graag meedoen met de candy.....natuurlijk.
    je weet maar nooit.

    fijne dag en bedankt voor je gezelligheid en creativiteit.
    liefs Ria P.
    Ria21

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wauw Angela, whii super dat je candy nog een dagje doorloopt, whii kan ik mooi nog een gokje wagen. Je laatste tag is prachtig, gisteren op de clubdag heb ik mijn eerste tag gemaakt, maar wat vind ik het leuk om te doen.
    OOOO wat een schattige kitten krijgen jullie strakjes, een scheetje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. hoi angela wat een lief poesje is dat zeg en mooie kleuren heb het je poesje.Groetjes van Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  51. This is lovely and oh isn't he so cute! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ohhhhhhhhhhhh wat een LIEFFIE!!!!
    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi angela,

    Kan ik zo.n pakketje bij je kopen?

    Groetjes,

    Kyra

    BeantwoordenVerwijderen