donderdag 28 juli 2011

Thinking of you....

En weer een kaartje, ook weer in het ijsblauw. Ik vind dat zo'n mooie kleur en vooral samen met het kraft! Ik ben ook met het favoriete swirltje in de weer geweest, die vind ik ook helemaal geweldig! Is ook wel te zien denk ik, want op elk kaartje gebruik ik em wel!hihih


De spulletjes, die ik heb gebruikt, kan je vinden bij DoeaDing.


Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn kaartjes, ik vind het zo leuk dat jullie al die moeite nemen, want een reactie plaatsen is een hele toer op blogs!pff

Thanks meiden!!


Liefs,


Angela

31 opmerkingen:

  1. dit is ook weer een prachtig kaartje
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart en die kleur is inderdaad erg mooi ook je vlinder en je bloemen zijn super.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig exemplaar heb je weer gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o deze is zooooo gaaf !!! heel mooi dat ijsblauw !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Angela, ik vind de kleuren ook erg mooi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhh zeg, wat mooi!!!!!!! Wat een prachtige vlinder is dat zeg, waar is die van?

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg mooi kaartje
    en die kleur geweldig mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een geweldige kaart, die kleuren zijn echt super mooi. Geweldige bloemen en vlinder ook en die swirl is inderdaad ook heel mooi.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht kaart is dit weer. Erg mooi van kleur ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angela,

    Wat een plaatje Angela, zoals altijd. Ik vind de kleuren prachtig!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Angela, geen dank hoor, het is altijd een plezier op jouw blog te ko,men kijken!! Dit is ook weer een prachtig kaartj; het ijsblauw komt een beetje grijs op mijn beeldscherm over, ik blijf het ook lastig vinden om de kleuren van mijn kaarten goed in beeld te krijgen. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer zo'n heerlijkerd ;-)
    Die kleuren zijn inderdaad geweldig mooi bij elkaar, moet ik ook maar eens proberen ;-)

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi angela, prachtige kaart, hele mooie keluren
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoy angela
    nou dit is zeker een prachtkaart met een super kleur!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig! De doily, vlinder en bloemen passen ook perfect bij elkaar. Hele mooie kleuren ook. Superkaart!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angela,

    Wat een toer om een reactie te plaatsen. Ziet er weer schitterend uit.
    Tot zaterdag,
    Groetjes, Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwwww wat een plaatje en super mooie kleuren prachtigggggggg

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kleurencombi heb je weer weten te maken. Echt een prachtig geheel geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige kaart echt mijn favourite kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo'n mooi kaartje Angela, echt op en top magnolia. Zo'n mooie kleuren dat je gebruikt hebt.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een supergaaf kaartje en leuke kleurencombi ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldige kleuren Angela! Prachtige kaart.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart Angela in prachtige kleuren gemaakt. Die swirl is ook een van mijn favorieten. En het is geen moeite hoor om een reactie achter te laten, zeker niet bij al dat moois.
    Liefs Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een supermooi kaartje is dit zeg. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt schitterend en dat met zo weinig scrappapier dat vind ik nou zo knap om er dan zo'n mooie kaart mee te maken!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De splitpennen passen qua kleur precies bij je swirls! Geweldig!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Echt een schitterende kaart zeg! Prachtige kleuren en heel mooi gecombineerd.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. het is weer een plaatje.
    veel iefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wouw schitterende kaart angela
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jeetje...heel erg mooi en die kleur doet het erg goed! BEn ook fan van je vlinder en bloemen...supersz!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen