zondag 10 oktober 2010

Workshop DoeaDing

Wat was het weer onwijs gezellig! Monique en ik hebben op de demodagen van DoeaDing een workhop gegeven en het was weer GEWELDIG! Zo veel leuke reactie gehad op onze workshop. Monique nam het inkleuren voor haar rekening en wat kan ze dat mooi!! Hoe ze dat doet om jaloers op te worden! Ik heb ook papier gekocht en ga toch echt oefenen, want wat is het ook mooi met distress inkt inkleuren. Nu alleen nog wat tijd!hhih
***
Marlous van DoeaDing heeft weer twee onwijs leuke dagen georganiseerd met hele leuke workshops en demo's. De dames die hier aan meegewerkt hebben maken zulke mooie dingen, ik heb mijn ogen uitgekeken!
***
Ik wil iedereen bedanken die bij ons zijn aangeschoven, ik heb het zo gezellig gehad met jullie!
***
Aan het eind van de dag zijn we gezellig even op de foto gegaan, voor een herinnering aan deze TOP dag.
***
***
Bij Monique kunnen jullie zien welke kleuren zij heeft gebruikt voor het Tildaatje inkleuren.

Meiden nogmaal bedankt voor deze onvergetelijke leuke dag!!
Liefs,

15 opmerkingen:

  1. Zo jullie hebben superrrrr leuke dagen gehad Angela en wat een gaaaaaaave kaart ! Heerlijk he inkleuren met distress zo ontspanend !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela het was zeker weer fantasties en de workshop die jij en monique deden was ook zo gaaf jammer dat ik niet kon aanschuiven maar de mooie kaart en stempel heb ik wel ;)

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Angela, Sluit me helemaal aan bij je verhaal! Het was echt super gezellig en zo leuk om je nu eens in het echt te ontmoeten! Ga van de week mijn kaartje afmaken hoor en dan op mijn blog plaatsen, vond het super leuk al je tips te horen en ik heb ook super genoten van de workshop bij Monique! Inderdaad wat een kleurtalent! Nogmaals bedankt! En ik hoop zeker op een vervolg! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik vond het ook zeer geslaagde dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha , die Angela
    Jammer dat het zo'n roteind is om te rijden anders was ik zeker gekomen .
    Mooi project hebben jullie gemaakt !
    Zag op een foto op het blog van Monique, de gezellige dames Elly en Jeanet weer bij je zitten , waren ze weer op dreef ????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het waren leuke dagen bij doeding en de kaart die ik bij heb gemmakt en bij monique ingekleurd met inkt is leuk ga je volgen omdat je leuke dingen maakt dag groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaartlabel

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk voor je dat het zo gezellig was, mooie kaart is dit zeg,,er staat een award voor je op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het zo jammer dat ik er niet bij kon zijn.
    Maar ik wist al dat het gezellig zou worden na mijn bezoek op deze dagen in maart.
    Misschien is het in maart weer,maar dan ben ik er zeker weer bij.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was zeker super gezellie en leuk om weer bekenden te zien. Jullie kaart he ik ook gemaakt en hij is erg leuk...ik zal hem van de week ook om mijn blog plaatsen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nouuuuuuuu zo te zien hebben jullie het super gezellig gehad leuke fotos en je label schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee Angie,

    We hebben weer hartstikke genoten hoor vrijdag. Het was weer super gezellig aan tafel ( enne Annemiek....wij ( Jeannette en ik) hebben ons KEURIG gedragen, echt waar ;-) , toch Angela????? ( denk erom dat je JA zegt hoor, want anders zwaait er wat!!!!)
    We gaan het binnenkort met z'n drietjes weer eens dunnetjes overdoen hoor.Ik kijk er al naar uit!!
    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een supermooi kaartje Angela! Ik ben wel naar de demodag geweest maar had geen tijd genoeg om de workshops te doen. Jammer maar mss de volgende keer.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jhiiiiihaaaa, wat was het weer geweldig!! Elly en ik hebben weer een onvergetelijke dag gehad met heel veel lol en we gingen met tassen vol tevredenheid naar huis!
    Nogmaals bedankt voor je gave workshop en tot gauw hoor!
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoii Angela
    Jammer dat ook ik geen tijd had om aan je tafel te schuiven want ik vind het een Super leuk project wat jij en monique hebben gedaan.jammer.... en ik ben ook niet snel al jarig?? haha
    X Gerda

    BeantwoordenVerwijderen