vrijdag 11 september 2009

De voorbeeldkaartjes van de Cardkit September

**********

Deze kaartjes heb ik o.a. met de label 8 gemaakt van de Nestabilitie, ik ben zoals jullie misschien wel weten verslaafd aan de nestabilities en vond dit papier zo leuk om de label 8 erbij te gebruiken. Ik moet eerlijk bekennen heb er ook best veel! Hoe bedoel je verslaafd!hihih
Alles wat ik heb gebruikt komt uit de Simpel-Scrappen Cardkit 2 van september.

Het papier is van Imaginisce en echt geweldig leuk!!!

De kit is deze maand weer echt helemaal TOP, er zit ook van alles in! Te veel om op te noemen!

Nog een daggie en dan lekker weekend. Ben ik wel aantoe!hihi

Iedereen alvast een fijn weekend!

Liefs,
Angela

3 opmerkingen:

  1. Hallo Angela het is weer een snoeppie super

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes, heel stijlvol.
    Jij ook een prettig weekend, liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi An,

    Je bent goed op dreef met je kaartjes. Het is weer een prachtige kit geworden. Die Carla kan er wat van joh, super hoor!!!

    liefs Hil

    BeantwoordenVerwijderen