zondag 12 juli 2009

Just a note to say....


Eindelijk is m'n kaartje af, dit is em geworden. Wegens enorm succes is de een na kleinste pons al weer uitverkocht, ze worden uiteraard weer bij besteld, dus hou de site van Scrapbookdepot goed in de gaten. Er zijn nog wel twee maten te verkrijgen en de grootste maat is onzettend mooi voor grotere projecten, zoals doosjes, canvas, layouts en ga zo nog maar even door.

Het papier is van WeR, ik heb ook weer mijn favoriete blaadjes pons gebruikt Rock Fern, de tekst is van papermania en natuurlijk een magnolia stempel!!hihi

Gezellig dat je weer bent langs geweest!

Liefs,
Angela

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi Angela , leuk papier ...
    Moest weer lachen : "wegens enorm succes" ha ha ha !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is weer heel mooi, en ik vind je bloemenpartij fantastisch.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annie,

    Je bent weer goed bezig :o)
    ik heb de KIT ook binnen :o)
    helemaal blij mee

    liefs Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje zeg erg mooi papier.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan alleen maar zeggen, Schitterend Angela.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen